Mitä lahjaksi 8-vuotiaalle tytölle?
Hänellä on kolme isosiskoa, joten tavaraa ja vaatetta löytyy. Harrastaa balettia niin kuin siskotkin. Noin 30 euroa olisi käytettävissä ja mielelläni ostaisin hänelle jotain hänen iälleen sopivaa, kun perheessä mennään selvästi teinien ehdoilla.
Kommentit (11)
Ei kannata väkisin osataa mitään. Mikset vaikka antaisi lahjaksi aikaasi? Vie elokuviin, menkää piknikille jne. Meille aina roudataan romua, mutta kukaan sukulainen ei anna aikaansa ja halua tutustua paremmin lapsiin. Krääsällä korvataan aika..
Ja siis en tarkoita, että sinä krääsää ostaisit. Vaan meille tuodaan sellaisia ehkä kerran leikkiä kestävää kiinakaupasta tmv tilattua krääsää..
Ehkä jokin harrastukseen liittyvä esine? Tarvitseeko uusia varusteita balettiin?
Leikkiikö hän vielä leluilla?
Joku kiva koru?
https://www.kultatahti.fi/korut/balettitossu-riipus-pinkilla-zirkonilla…
Koru jossa balettitossu. Hinta oli noin 30 €
Kiitos ehdotuksista. En ole varma, leikkiikö, kun matkii isojasiskoja ja pyörii aikuisten tai siskojen seurassa. Olen ostanut hänelle korun viime vuonna, ei taida pitää koruja, kun ei ole näkynyt kaulassa. Toisaalta näemme harvoin ja asumme kaukana eli elokuviin vienti ei ole helppoa, enemmänkin mahdotonta.
Ja balettvarusteet perii siskolta, joille olen itsekin niitä ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis en tarkoita, että sinä krääsää ostaisit. Vaan meille tuodaan sellaisia ehkä kerran leikkiä kestävää kiinakaupasta tmv tilattua krääsää..
Ostin jo yhden krääsän, olen pahoillani. Halusin ostaa jotain huoletonta ja omaa, kun äitinsä on tarkka kierrättämisestä ja tekee löytöjä kirpputoreilta, ja lapsilla kaikki on aina kestävää ja järkevää esim. saippuakuplia ei saa ostaa, kun tiskiainetta ja vettä pulloon ja homma hoituu sillä. Jostain syystä se lasten riemu on sen omatekoisen kohdalla paljon alempi. Olen kyllä kierrättämisen kannalla ja ymmärrän äitiä hyvin. Halusin vähän hullutella ja tyttö on saamassa pinkin flamingon uimapatjaksi. Se oli kuitenkin halpa ja tiedän, ettei äiti arvosta, joten jotain järkevää pitäisi vielä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti
8-vuotiaalle? Toki jokin Lintsi- tai Hoplop-lahjakortti mutta että pelkkää rahaa noin pienelle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti
8-vuotiaalle? Toki jokin Lintsi- tai Hoplop-lahjakortti mutta että pelkkää rahaa noin pienelle...
Meillä on lapset saaneet vaatekauppaan lahjakortteja siitä asti kun ovat täyttäneet 5v. Osaavat kyllä valkata mieluisaa, joten kyllä 8v osaa myös.
Eikö mitään ehdotuksia?