Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on vissiin tullut vanha kun vaatteita ostaessa mukavuus on ykkössijalla

Vierailija
16.06.2021 |

Tilasin just tulevia helteitä ajatellen pari kaftaanimallista mekkoa ja väljät joustovyötäröhousut. Eniten käyttämäni kengät on pehmeäpohjaiset joustopunoksesta tehdyt lenkkarit. Farkutkin saa olla nykyään aika rauhassa kaapinpohjalla. Muistan kun joskus teininä pyörittelin silmiäni äidin kotimekolle joka sillä oli suunnilleen aina päällä. Itse olen ihan samanlainen nykyään :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha oon huomannut ihan saman. Yks pvä vaan totesin että ei, mun ei tarvii enkä halua käyttää epämukavia ja kireitä vaatteita. Kai se sallitaan kun kohta 40v mittarissa. Onneks nykymuodissa on paljon väljiä vaatekappaleita niin helppo löytää. Löysät mekot on ihan best😅

Vierailija
2/7 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Sovitin pitkästä aikaa farkkuja kaupassa ja ajattelin, että olisivat paljon mukavammat, jos niissä olisi kumihauhavyötärö. Jäivät kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en ole tiennyt tuon liittyvän vanhuuteen.. tai sitten olen aina ollut vanha.

Vierailija
4/7 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli vanha siis reilu 20 vuotiaana.

Vierailija
5/7 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuli vanha siis reilu 20 vuotiaana.

Meinasin aloitukseen laittaa että eihän tämä kaikkiin päde kun arvasin että näitä kommentteja tulee, mutta en jaksanut näpytellä. Itselleni siis oli nuore(mpa)na enemmän tärkeää että vaate näytti hyvältä ja korosti parhaita puoliani. Nykyään en jaksa tuosta niin välittää vaan mukavuus edellä mennään. Ap

Vierailija
6/7 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on muodikasta nyt… säkkimekko ja tennarit jalkaan.

Vierailija
7/7 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on muodikasta nyt… säkkimekko ja tennarit jalkaan.

Onneksi on. Toisaalta ärsyttää joskus kun yrittää jotain vaatetta löytää jossa olisi edes vähän muotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi