Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Jos mies on valmis ottamaan riskin että menettää sinut, hän ei ole arvoisesi."

Vierailija
15.06.2021 |

Mitä mieltä väitteestä? Minusta se sopii kaikkiin tilanteisiin. Ihan alun tutustumisen mietinnöistä (onko se kiinnostunut) pidemmän parisuhteen ongelmiin (pettääkö se).

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuaoopperatasoisia bimbojen elämänohjeita

Vierailija
2/23 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee ihan kumpaakin eikä vain miehiä. Joten korjaa hieman aloitustasi. Ja voin sanoa että itse olen ottanut riskin juuri siksi koska toinen ei ole ollut minulle minkään arvoinen. Kaikissa lopputuloksissa minä voittaisin. Pääsen eroon toisesta, minä saan mitä haluan. Ei voi hävitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa perää. Sama koskee itseäni. En ole valmis ottamaan riskiä pettämisestä, eikä kyllä kiinnostakaan.

Vierailija
4/23 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä huijaamista tuo "ei ole arvoiseni"- manra.

Vierailija
5/23 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mantra, piti sanomani.

Vierailija
6/23 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa.

Jos mies ei uskalla kertoa esimerkiksi vakavasta sairaudestaan tai peliriippuvuudestaan sen takia, että pelkää minun jättävän sen takia, niin suhde on joka tapauksessa tuhoon tuomittu.

Vierailija
7/23 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mantra, piti sanomani.

Ne on noita englannista käännöksiä. Suomessa ymmärretään kyllä että kukaan ei ole minkään arvoinen. Narsistinahan tuollaisista puheista aletaan pitää.

Vierailija
8/23 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskee ihan kumpaakin eikä vain miehiä. Joten korjaa hieman aloitustasi. Ja voin sanoa että itse olen ottanut riskin juuri siksi koska toinen ei ole ollut minulle minkään arvoinen. Kaikissa lopputuloksissa minä voittaisin. Pääsen eroon toisesta, minä saan mitä haluan. Ei voi hävitä.

No eipä se toinenkaan osapuoli kovin hääppöistä kumppania menetä, kun kiinnostaa vain minä, minä, minä ja voittaminen. Huh.

9/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis korulause, mutta tuli mieleen, miten omituisia ajatuksia ja näkemyksiä toisilla voi olla siitä, että miten "toinen ottaa riskin menettää minut", ilman että tällä "riskin ottajalla" on harmainta hajua miten hänet on tulkittu.... :D

Vierailija
10/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa on aina se riski olemassa jos sen kanssa ei pysty elämään parisuhteessa ei pysty elämään. Mustasukkaisuudesta on pelkkää harmia.

Vierailija
11/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä se toinenkaan osapuoli kovin hääppöistä kumppania menetä, kun kiinnostaa vain minä, minä, minä ja voittaminen. Huh.

Mikään alkoholisoitunut, väkivaltainen pettäjä ja rikollinen ei ole minkään arvoinen. Sinulle voi olla, mutta minulle ei ollut.

Vierailija
12/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että ap:n mielestä kumppani tulisi lukita kellariin piiloon. Minimoitu riski kumppanin menetyksestä eli olen hänen arvoinen, juhuu.

Vierailija
13/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n lausahdus tarkoittaa kääntäen: "miehen tulee aina antaa periksi, viimeistään erolla uhkaamalla".

Surkea ohje ja en todellakaan arvostaisi moista selkärangatonta tossukkaa.

Vierailija
14/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi postikorttiin, jossa on pilviä ja kissanpentu niin ollaan aikuispissiksen sielun elämän ytimessä.

Vierailija
15/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa, että ap:n mielestä kumppani tulisi lukita kellariin piiloon. Minimoitu riski kumppanin menetyksestä eli olen hänen arvoinen, juhuu.

Tulkintasi perusteella kuulostat ihmiseltä, joka kokee hyvin herkästi, että häntä koetetaan kontrolloida ja rajoittaa.

Minä ajattelin aloituksen ennemminkin niin, että kumppani tekee selviä valintoja, jotka riskeeraavat suhteen. Ainahan toisen pitää olla mahdollista lähteä, jos suhteessa ei ole hyvä! Mutta kumppanin pettäminen jossakin asiassa tai jättäminen tyhjän päälle ovat jo aktiivista toimintaa.

Vierailija
16/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen aika itsekeskeinen näkemys parisuhteesta. Etsitään täydellistä kumppania olematta sitä itse.

Ja nuo mainitsemasi esimerkit selviävät kyllä keskustelulla, ei tarvitse miettiä tuollaisia tulkintoja.

Vierailija
17/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei olisi valmis antaa minun vaihtaa työpaikkaa tai hakeutua koulutukseen ja edetä uralla siksi, että saatan mahdollisesti muuttua ihmisenä niin menetti jo.

Samoin toisinpäin. Mieheni saattaa tajuta jollain reissullaan, että onkin henkisesti vaikka saksalainen ja haluaa asua Berliinissä. Pitäisikö siksi varmuuden vuoksi kieltää kotoa lähteminen?

Vierailija
18/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen aika itsekeskeinen näkemys parisuhteesta. Etsitään täydellistä kumppania olematta sitä itse.

Ja nuo mainitsemasi esimerkit selviävät kyllä keskustelulla, ei tarvitse miettiä tuollaisia tulkintoja.

Vai etsitään kumppania, joka haluaa olla kanssasi? Ei tässä kenenkään täydellisyydestä mielestäni ole puhetta.

Vierailija
19/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo lause on aika itsekäs. Kertoo kyllä hyvin nykymaailmasta, jossa vain minä minä minä on vallalla. Hyvässä parisuhteessa kun on myös se ME.

Vierailija
20/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisin sanoen miehen ei tule päästää naista illanviettoihin, pikkujouluihin tai mihinkään missä nainen voisi uuden löytää. OK, perille meni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi