Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini ollut sisällä kokoajan

Vierailija
15.06.2021 |

Siitä asti kun loma alkoi. Olen itse töissä, joten en voi mitään aktiviteetteja luoda:(on aika yksinäinen ja suurin osa ystävistä on netissä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samanlaista on minunkin elämä.

Vierailija
2/8 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samanlaista on minunkin elämä.

Oletko teini?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä märiset? Mikä tässä on ongelma?

Vierailija
4/8 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkäsin teininä viettää suurimman osan kesästä kotona videopelejä pelaten. Äiti patisteli ulos, mikä tietenkin ärsytti. Näin 27 vuotiaana vietän edelleen suurimman osan ajasta kotona, kun työpäivän jälkeen haluan vain katsoa kun mies pelaa videopelejä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
5/8 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisälle erakoituminen on minunkin suunnitelma.  Pakko lopettaa juominen niin jää vain netti ja telkkari.

Vierailija
6/8 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teini osaa mennä kai kävelylle tai jossain käymään joskus. Ei teineille keksitä enää mitään "aktiviteetteja". Ulkona oli aika kuumaa ja sen jälkeen tuulista säätä. Kirjatkin keksitty ja kaveri.

Vierailija
7/8 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät hakemaan vaikka maitoa kaupasta tai viemään roskat, hyvä se on saada edes vähän happea.

Vierailija
8/8 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä käymään hakemassa perheen ruokaostokset. Voisi käydä myös kirjastossa. Voisiko ulkoiluttaa esim. naapurin koiraa, tai tehdä pihatöitä mummolassa.  Ja et kai koko päivää ole itse töissä. Voisitteko illalla käydä yhdessä lenkillä, mennä vaikka elokuviin kävellen.