Mikä juusto sopisi hyvin Pirkka-oluen kanssa
Kommentit (22)
Sissijuusto ja tölkin kylmä suudelma, ne sopivat yhteen.
Kaikki ne juustot, jotka muutenkin sopisivat oluiden kanssa.
Juuston ja oluen maku täytyy sopia jotenkin yhteen.
Itsellä on pitkä kokemus erilaisista juustoista ja viineistä niin itse tarjottuna, kuin toisten tarjoaminakin.
Vaikea sanoa.
Millaisen Pirkka oluen kanssa juustoja tarjoaisit? Onko se vaaleaa lageria vai tummaa olutta.
Pirkka oluet ovat yleensä edullisia perusoluita, eikä niissä ole erikoisoluiden kypysytettä ja erikoisia makuvivahteita.
Jos itse tarjoasin perus Pirkka olutta, valitsisin tarjottavaksi mieluummin grillimakkaraa, sipsejä kastikkeineen ja muuta suolaista purtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kilttis...? :(
Kyllä :) Kilttisnainen on tulossa luokseni treffeille viikonloppuna ja ajattelin tarjota Pirkka-oluen kanssa juustoja :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sissijuustoa minäkin suosittelen
No en mä nyt mitään välilihan irtoihoa ala tarjoilemaan. Kerrankin mulla on zäänssi tutustua ihmiseen ja saada ehkä ihminen elämääni ja te yritätte pilata sen. Unohtakaa että edes kysyin.
Ap
Pirkka-oluthan on loistava raikas lager. Todella laadukas juoma. En söisi juustoa raikkaan lagerin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pirkka-oluthan on loistava raikas lager. Todella laadukas juoma. En söisi juustoa raikkaan lagerin kanssa.
Minäpä söisinkin. Syön aina raikkaan laakerini kanssa juustoa.
En koskaan syö juustoa viinin kera.
Olen siitä erikoinen että nautiskelen juustot vasta savukkeen jälkeen ja paloittelen juustot savuketta poltellen. Savukkeen aromit ja yhdessä muovinen laakertuoppi, antaa juuri sopivat makuelämykset kaikille juustoille kautta maailmoiden.
laakeria ilta ja töihin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä söisinkin. Syön aina raikkaan laakerini kanssa juustoa.
En koskaan syö juustoa viinin kera.
Olen siitä erikoinen että nautiskelen juustot vasta savukkeen jälkeen ja paloittelen juustot savuketta poltellen. Savukkeen aromit ja yhdessä muovinen laakertuoppi, antaa juuri sopivat makuelämykset kaikille juustoille kautta maailmoiden.
No niin.
Tästä oli K-kaupan olut ja juustotastingissa neuvo: lager ja manchego-juusto.
Vierailija kirjoitti:
Xtra Edam, 30% punalapulla
Pitääkö se raikastaa pakkasessa ennen nauttimista?
Se juustoraaste mistä oli puolet jotain kasvirasvaa
Kilttis...? :(