Taloyhtiön rouva tuli valittamaan.
Kun olin antanut viranomaisille rapun ovikoodin.. Kun sitä ei saisi antaa kenellekkään... Lapseni takia tuli lanssi enkä silloin mene alaovelle odottelemaan ja jätä lastani yksin...
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mistä se tiesi?
Ei se ole mikään sketsi tai vitsi että joku mummo kyylää sälekaihtimien välistä aivan koko valveillaoloaikansa, mitä ulkona ja pihalla tai pihakäytävällä tapahtuu.
Tällaisia ihmisiä on oikeasti olemassa, ja ~99% niistä on +75v naisia.
Tekee ne mummelit sitä maaseudullakin. Tietävät jokaikisen vierailijankin jotenkin nimeltä vaikket itse tunne koko naapuria. Kaikki menemiset ja tulemiset tiedetään minuutin tarkkuudella ja muiden aikataulut ja elämänrytmit on kirjattu alas. "Epäilyttäviä ihmisiä" kytätään ekstratarkasti, jos on esim. mennyt kauppaan klo 21 illalla. Miksei se mene iltapäivällä kuten muutkin!
Olisit kysynyt miten hänen mielestään asia olisi pitänyt hoitaa.
Sano "taloyhtiön rouvalle", että hänen vehtailunsa A-rapun miehen kanssa tiedetään. Jollei naama pysy kiinni, niin uhkaa kertoa kaikille.
Vaikkei olisi totta, niin on kaikilla kuitenkin jotain salattavaa. Ja "taloyhtiön rouva" ei tiedä, ettet sinä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se tiesi?
Ei se ole mikään sketsi tai vitsi että joku mummo kyylää sälekaihtimien välistä aivan koko valveillaoloaikansa, mitä ulkona ja pihalla tai pihakäytävällä tapahtuu.
Tällaisia ihmisiä on oikeasti olemassa, ja ~99% niistä on +75v naisia.
Mulla on enemmän kokemusta kyylistä papparaisista. Ne voi seistä pönöttää pihalla, muka haravoimassa tai harjaamassa tiluksia 24/7 ja tietävät tasan kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se tiesi?
Jos hallituksen puheenjohtaja on Ulla Taalasmaata pahempi niin mitä veikkaat? 😄
Joillakin ihmisillä ei ole oikeita ongelmia. Nämä ihmiset sitten kiinnittävät huomionsa aivan kaikkeen mahdolliseen. Ne lanssimiehet tuskin käyttää koodia väärin.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ihmisillä ei ole oikeita ongelmia. Nämä ihmiset sitten kiinnittävät huomionsa aivan kaikkeen mahdolliseen. Ne lanssimiehet tuskin käyttää koodia väärin.
Jep. Ja sitten pitää vielä juoruta pitkin rappua miten meillä kävi lanssi. Ovikoodista puhumattakaan.
Olisit haistattanu veet sille rouvalle!!