Lihosin vahingossa 17kg, miten eroon läskistä?
Eli tilanne on se, että itsellä oli aktiivinen elämäntapa sekä työ. Päivässä tuli parhaimmillaan 30 000 askelta ja ei ollut ennenkuulumatonta että kaloreita paloi lähemmäs 4000 rankimpina päivinä.
Tuossa ei sitten tietenkään kerinnyt näkymään että söin pieniä herkkuja päivittäin, kun kulutus oli niin suuri.
Jouduin sitten kuitenkin leikkaukseen joka vei liikuntakyvyn n. Kuukaudeksi ja työni loppuivat myös. Aktiivinen elämäntapani oli hetkessä historiaa erinäisistä syistä. Nyt on se tilanne että olen lihonnut 17kg alle 6 kuukaudessa.
Ongelma on se etten muuttanut syömistäni kulutuksen vähentyessä.
Suklaa on suurin paheeni, sitä voin syödä helposti päivittäin. Palkitsen sillä itseni ja se on myös lohduttajani..
Kuukauden päästä on juhlat ja yhtään mikään ei mahdu päälle. Itkettää, hävettää ja olen vihainen että olen päästänyt itseni tähän pisteeseen.
En etsi dieettiä tai pikaratkaisua, en katso edes vaakaa vaan haluan vaan itsevarman oloni takaisin. Mistä siis lähtisin liikkeelle?
Kommentit (4)
Voin lähteä partneriksi juhliin. Olen niin hyvännäköinen, että saan olosi itsevarmaksi kanssani.
Niin,mistäköhän lähtisit liikkeelle...
Vierailija kirjoitti:
4000 kcal on epärealistisen suuri määrä. Kuinka pitkä olet?
183cm ja lähtöpainoni oli n. 80kg
4000 kcal on epärealistisen suuri määrä. Kuinka pitkä olet?