Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko sinulle vaikea paikka kun mies vaihtoi paljon nuorempaan naiseen?

Vierailija
15.06.2021 |

Niin

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta eksälle oli kova paikka kun vaihdoin minua ja häntä 15 vuotta nuorempaan mieheen ja olemme olleet naimisissa jo 23 vuotta.

Vierailija
2/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ekat vuodet. En oo kyllä livenä koskaan uutta vaimoa nähnyt ja erosta aikaa nyt 10 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei vaihtanut nuorempaan, mutta minä vaihdoin hänet 19 vuotta vanhempaan mieheen ja sehän exää on haitannut.

Vierailija
4/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex ei vaihtanut nuorempaan, mutta minä vaihdoin hänet 19 vuotta vanhempaan mieheen ja sehän exää on haitannut.

Eikö omanikäistä löytynyt?

Vierailija
5/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin teki naapurin emäntäkin. Sitten kun toinenkin kuoli niin muutti Espanjaan.

Vierailija
6/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, ikäongelmainen palstapelle on vaihtanut vähän taktiikkaa. :D

Vierailija
7/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa, ikäongelmainen palstapelle on vaihtanut vähän taktiikkaa. :D

joo siis ton pitäis oikeesti mennä terapiaan. ei ole normaalia

Vierailija
8/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi on usein parempi vaihtoehto. Nykynuorista miehistä ei ole mihinkään.

Vierailija
9/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus😍

Vierailija
10/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis iski jälleen.

Vierailija
11/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi on usein parempi vaihtoehto. Nykynuorista miehistä ei ole mihinkään.

Mutta 19 vuoden kuluttua hän on samaa tasoa ja se uusi vaihdokkisi  vanhainkodissa vaipoissa. Vai omaishoitajaksiko tähtäät?

Vierailija
12/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin 12 vuoden suhteesta vuosi sitten, molempien tahdosta ja homma oli vetänyt viimeisiään jo pari viimeistä vuotta. Tunteita exään ei ole, mutta jotenkin kyllä kirpaisi että jo parin kk päästä erosta asui yhdessä 10 vuotta nuoremman naisen kanssa.

Vierailija
13/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää. Mies vaihtoi 19 vuotta nuorempaan ja sai lapsen tämän kanssa. Nainen kyllästyi alle 2 vuodessa perhe-elämään ja jätti pojan miehen hoidettavaksi. Nainen maksaa elarit, mutta hänen tuloillaan ne on pienet verrattuna lapsesta ja miehestä aiheutuvaan vaivaan.

Vierailija
14/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen vanhempi kuin miehen ex ja hiukan miestäkun vanhempi.

Vierailija
15/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää. Mies vaihtoi 19 vuotta nuorempaan ja sai lapsen tämän kanssa. Nainen kyllästyi alle 2 vuodessa perhe-elämään ja jätti pojan miehen hoidettavaksi. Nainen maksaa elarit, mutta hänen tuloillaan ne on pienet verrattuna lapsesta ja miehestä aiheutuvaan vaivaan.

Vahingonilo on puhtainta iloa.

Vierailija
16/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä olisko nuorempi vai vanhempi.

Mutta onhan se aina erikoista jos ihminen vaihtaa toisen mielestään parempaan. Tuossa tilanteessa satuttaisi se että joku oli kanssani vain paremman puutteessa. olisi pitänyt erota jo kauan sitten. Kokisin itseni aika petetyksi koska mielestäni on moraalisesti väärin tyytyä toiseen vain sen vuoksi että pitää olla suhteessa. Itse en ikinä tekisi kellekään sitä. Seurustelu perustuu minulla aitoon välittämiseen ja oikeisiin tunteisiin, siihen että on päättänyt jakaa elämänsä toisen kanssa.

Onneksi en tule löytämään itseäni tuosta tilanteesta koska löysin miehen joka näkee elämän samoin. :)

Vierailija
17/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaihtanut nuorempaan. Itki kun lähdin.

Vierailija
18/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska tämä uusi nainen näyttää aivan yhtä vanhalta kuin minäkin.

Vierailija
19/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut yhtään, lähinnä säälitti tyttöparka.

Mies oli juoppo, väkivaltainen ja pettänyt jokaisessa suhteessaan. Itse olin helpottunut ja iloinen kun pääsin eroon vaikka olisihan ne asiat voinut muutenkin hoitaa.

Exällä oli valmiiksi kolme lasta kolmen eri naisen kanssa. Tuon saman typyn kanssa teki kaksi lisää ja ovat kuulemma eronneet, varmaan veri vetää.

Vierailija
20/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, lähinnä säälin sitä uutta naista, joka tuota miestä joutuu katselemaan. On ihanaa olla sinkku, olisipa ero tullut jo aikaisemmin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi