Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydämeni on särkynyt

Vierailija
15.06.2021 |

Poikaystäväni jätti minut 3 vuoden seurustelun jälkeen täysin yllättäen. Mielestäni meillä oli kaikki hyvin, olin onnellinen hänen kanssaan, emmekä riidelleet juuri koskaan ja suunnittelin mielessäni jo yhteistä tulevaisuutta. Miten olen voinut olla niin sokeasti rakastunut ja luottavainen, etten nähnyt mitään merkkejä, kun toinen kertoo suunnitelleensa jo jonkin aikaa eroa? Eron syyksi sanoo, ettei rakasta enää. Alkoi kuukauden päästä seurustelemaan toisen kanssa, vai liekö katsonut valmiiksi jo aiemmin. Nyt mietin, miten ikinä enää uskallan rakastua ja luottaa toiseen ihmiseen. Olisi vielä pahempaa, jos perustaisi jonkun rakastamansa ihmisen kanssa perheen (lapset, yhteinen koti) ja sitten yhtäkkiä yllättäen taas joutuisi jätetyksi. Jotenkin aiemmin luulin, että ennen eroa riidellään ja eroon on jokin syy ja ettei ero voi tulla ihan puskista. Tästä opin kantapään kautta, että toista ihmistä ja hänen ajatuksiaan ei loppujen lopuksi tunne, vaikka hän olisi kuinka läheinen eikä toiseen ihmiseen kannata koskaan 100%:sti luottaa. ”Rakkaus on sokea” sanonta pitää kyllä paikkansa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Olen käynyt läpi saman kuin sinä. Sydän rikki ja sielu kupruilla olen vaan mennyt zombina päivästä toiseen. Voimia sinulle❣️

Vierailija
2/2 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Koin nuorena saman, kun tuore aviomieheni aloitti opinnot yliopistossa ja rakastui opiskelutoveriinsa.

Nyt mies on eronnut jo kahdesta avioliitosta omasta tahdostaan ja kolmannessa avioliitossaan tuli itse jätetyksi.

Itse toivuin erosta aikani ja löysin paremman puolison kuin ikinä olisin voinut edes uneksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi