Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisäansioita siivoamisella ?

Vierailija
15.06.2021 |

Moi,
Työpaikkailmoitus jäi kummittelemaan takaraivooni. Haetaan mökkisiivoajia. Kyse määräaikaisesta keikkatyöstä.
Olen vakituisessa työssä, brutto noin 3600.
Olen velaton ja taloudellinen tilanne on ihan hyvä.
Olen kuitenkin yksinhuoltaja 19-vuotiaalle nuorelle opiskelijalle jolla on kallis harrastus. Tykkään matkustaa ja remontoida kotia. Rahareikiä siis on.
Tykkään myös siivota ! Joten mietin jaksaako sitä päivätyön päälle heittää keikkaa. Mietityttää myös vienkö työn sellaiselta joka sitä enemmän tarvitsee..Valinta toki työnantajan. Olenko ahne kun haluaisin haalia lisää rahaa..
Ottaisin työn vähän kuin harrastuksena ja liikuntana. Raha toki tervetullut bonus.
Mitä mieltä? Teetkö itse keikkatyötä ?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut samaa. Minulla on hyväpalkkainen päivätyö, mutta mietin silti, pitäisikö ruveta viikonloppuisin tekemään siivouskeikkoja. Olen ollut siivoojana aiemminkin ja jollain tavalla kaipaan sitä. Oma työ on toimistotyötä, joten liikkuminen jää vähälle. 

Yleensä kuitenkin tulen siihen lopputulokseen, että yksi ylimääräinen työpäivä viikossa ei merkittävää lisäansiota tuo, mutta vie aikaa palautumiselta ja lepäämiseltä. Olen jo nyt väsynyt ja ryytynyt, joten työn lisääminen tuskin asiaa parantaa. 

Vierailija
2/2 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Jaksamista mietin ehkä eniten. Mulla myös toimistotyö joten toisi vaihtelua, mutta säilyisikö se ilo tekemiseen vai alkaisiko äkkiä tuntua pakkopullalta ? Haluaisin kuitenkin hommaan sitoutua enkä kiusata työnantajaa parin viikon pestillä..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan