Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksy(i)t oman rumuutesi

Vierailija
14.06.2021 |

Olet ruma ja elämäsi tulee olemaan ankeaa sen takia. Miten hyväksyä tämä kohtalo?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumatta kuinka kiltti, hyväkäytöksinen, ahkera tai älykäs olet niin elämääsi tulee aina alleviivamaan keskivertoa kehnompi ulkonäkö.

Vierailija
2/17 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskity asioihin mihin voit vaikuttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on vain pakko. Pyrin ajattelemaan positiivisesti, olen kuitenkin edes terve. Onneksi olen myös suht hyvin yksin viihtyvä.

Vierailija
4/17 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi rokkirumpali täs moi!

Oon lähes kalju ja lyhyt vanha äijä.

Yritän pysyä julkisuudessa konstilla millä hyvänsä.

Hengaan pitkien ja hyvännäköisten rokkistarojen kans.

Sit tytöt luulee et mä oon JOKU

välil irtoo

Pitää mennä..saan intialaista päähierontaa..kasvattaa kuulemma tukan päähän...

Vierailija
5/17 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä saaan oman kämpän niin arvaaa mitä tapahtuu.

Vierailija
6/17 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuula kalloon?

Vierailija
7/17 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
8/17 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitän peilit.

En ota selfieitä.

En käytä Facebookin profiilikuvana omaa valokuvaani.

Vierailija
9/17 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M_40 kirjoitti:

Peitän peilit.

En ota selfieitä.

Täsmälleen sama. Siitä asti kun aloin kaljuuntumaan, olen vältellyt peilejä. Ei sitä vain pysty jatkuvasti katselemaan peilistä, tulee vain harmitus siitä vähäisenkin ulkonäön katoamisesta joka kerta, kun sen näkee.

Vierailija
10/17 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oleen tehnyt tietokoneella jo mitttaukset miten suoritan ja mooottorisaha (bosch easycut solo) on jo valmiiiksi hankittu.

Vierailija
11/17 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittymällä muihin asioihin.

Vierailija
12/17 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Elämä tosin ei ole ulkonäöstä kiinni ja monella vähemmän kauniilla/komealla ihmisellä on miellyttävä elämä. Aika harva suomalainen julkkismies esimerkiksi on komea, ajattele vaikka jotain Loiria, Harkimoa tai Jungneria. Sauli Niinistö on tosi pienikokoinen.

Naisena naamalla ei ole niin väliä jos pidät kropan, hiukset ja ihon kunnossa, sulla on hyvä ryhti, siistit vaatteet ja osaat meikata.

Jos et välitä panostaa ulkonäköön mutta olet ahkera ja jonkin verran lahjakas, opiskele rahakas ammatti. Raha antaa sulle mahdollisuuden tehdä asioita joista pidät ja elämäsi on hyvää, vaikka sua ei välttämättä pidetä seksiobjektina - mikä on nykyisin yliarvostettu tavoite.

Tai sitten voit hankkia itsetunnon ja antaa piutpaut muiden mielipiteille ulkonäöstäsi. Sulla on Suomessa paljon kohtalotovereita, me emme ole kaunista kansaa.

Vierailija
13/17 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippumatta kuinka kiltti, hyväkäytöksinen, ahkera tai älykäs olet niin elämääsi tulee aina alleviivamaan keskivertoa kehnompi ulkonäkö.

Kerropa, mikä ulkonäössäni pistää pahiten silmään, niin tiedän keskittyä sen tai niiden ominaisuuksien korjaamiseen?

Tiedän kyllä olevani ruma ja tiedän, että muu pingottamiseni ja tsemppaamiseni ei auta esim. kumppanin saamiseen, kun olen ulkonäöltäni keskiverron alapuolella.

T. Eräs, johon osui ja upposi

Vierailija
14/17 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Elämä tosin ei ole ulkonäöstä kiinni ja monella vähemmän kauniilla/komealla ihmisellä on miellyttävä elämä. Aika harva suomalainen julkkismies esimerkiksi on komea, ajattele vaikka jotain Loiria, Harkimoa tai Jungneria. Sauli Niinistö on tosi pienikokoinen.

Naisena naamalla ei ole niin väliä jos pidät kropan, hiukset ja ihon kunnossa, sulla on hyvä ryhti, siistit vaatteet ja osaat meikata.

Jos et välitä panostaa ulkonäköön mutta olet ahkera ja jonkin verran lahjakas, opiskele rahakas ammatti. Raha antaa sulle mahdollisuuden tehdä asioita joista pidät ja elämäsi on hyvää, vaikka sua ei välttämättä pidetä seksiobjektina - mikä on nykyisin yliarvostettu tavoite.

Tai sitten voit hankkia itsetunnon ja antaa piutpaut muiden mielipiteille ulkonäöstäsi. Sulla on Suomessa paljon kohtalotovereita, me emme ole kaunista kansaa.

Kaunis vastaus, mutta ruman naisen elämä on ankeaa. Epäilen, että ap sanoillaan viittasi minuun ja olen siis ruma nainen, jota naiset lähinnä säälivät ja osa naureskelee kohtalolleni. Ei minua auta hoikka kroppa, treenaaminen, nätisti laitetut hiukset tai uudet vaatteetkaan, kun kasvoni ovat oikeasti rumat. Siksi en saa miesystävääkään.

T. Ruma nainen ja samalla ehkä hän, jolle ap osoittaa sanansa

Vierailija
15/17 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma nainen jatkaa: en ole hyväksynyt rumuuttani. Säästän plastiikkakirurgia varten. En usko silti muuttuvani merkittävästi paremman näköiseksi. Ja kun rahat ovat viimein koossa, alan olla muutenkin liian vanha miehille.

T. Ruma nainen

Vierailija
16/17 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa, mikä ulkonäössäni pistää pahiten silmään, niin tiedän keskittyä sen tai niiden ominaisuuksien korjaamiseen?

Tiedän kyllä olevani ruma ja tiedän, että muu pingottamiseni ja tsemppaamiseni ei auta esim. kumppanin saamiseen, kun olen ulkonäöltäni keskiverron alapuolella.

T. Eräs, johon osui ja upposi

Ap teki kärkkäästi aloituksen, mutta mykistyi täysin, kun olisi kaivattu feedbackia... On epäreilua haukkua toista rumaksi kuitenkaan erittelemättä tarkemmin sitä, mikä tekee siitä rumasta niin ruman.

Vierailija
17/17 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe kiinnostaa minuakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi