Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetti kun pännii, ensimmäinen kerta kun en mene äänestämään aikuisena

Vierailija
13.06.2021 |

Olisin äänestänyt ennakkoon, mutta olin niin kipeä ettei tullut kuulonkaan ja nyt kun antibioottikuuri loppui ja olisin mennyt, kipeillä koivillani menin alas täältä korkealta, niin tietenkin olin unohtanut pyörän avaimen sisälle. Näillä koivilla ei kolmannesta kerroksesta enää toiseen kertaan alas ja ylös samana pv mennä.
Ottaa oikein kunnolla päähän, ja jos sen puolueen kannatus nyt valtavasti laskee, katson sen osittain omaksi syykseni, vaikka tiedän että kuulostaa hullulta. Mutta pienistä pisaroista se meri koostuu.
Ennenkaikkea kyllä olisin äänestänyt hyvää miestä kunnanvaltuustoon, joka on siellä jo ollutkin. En ole tainnut ennen miestä äänestää... Hetkonen, ei kun oon ainakin kerran aikasemmin. Ja oisinko myös presidentinvaaleissa joskus 90-luvulla. Ylees oon äänestäny naisia.

Onko muita joilta jää äänestämättä ja miksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt kaikissa vaaleissa 80-luvulta lähtien. Nyt liikuntavamma estää asunnosta poistumisen kokonaan, joten en äänestä enää.

Vierailija
2/5 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta vammaisella onnkai lupa anoa kotiäänestystä?

..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äänestänyt kaikissa vaaleissa 80-luvulta lähtien. Nyt liikuntavamma estää asunnosta poistumisen kokonaan, joten en äänestä enää.

Tämä on hyvä syy. Harmi kun ihmiset jotka eivät pääse liikkumaan, voi äänestää kotona tai hoitokodeissa, vaikka jopa vangit saa äänestää.

Vierailija
4/5 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta vammaisella onnkai lupa anoa kotiäänestystä?

..

Jos on tarpeeksi liikuntavammainen. Minä pystyn kävelemään muutaman minuutin, sitten pettää joko selkä tai sydän. Tai molemmat. En silti ole tarpeeksi rampa saadakseni tästä etuja, ja olen esimerkiksi työtön työnhakija edelleen.

Vierailija
5/5 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, multakin jää. En pysty päättämään, kumpaa äänestän: Aku Ankkaa vai Roope Ankkaa. Kumpikin ei käytä housuja, mut se ei olekaan tässä nyt tärkeää. Roope osaa uida kultakolikoissa, mut Akulla on pieni punainen auto. Decisions, decisions.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi