Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävarmuus suhteessa

Viivivi
13.06.2021 |

Haluaisin saada vertaistukea, ja neuvoja. Ongelmana on avopuolisoni, ja hänen puhumattomuus, ja kyky ajatella tulevaisuutta. Oon monta kertaa kysynyt mitä hän haluaa, ja näkee, tulevaisuudelta. Vastaa aina ettei osaa ajatella tulevaisuutta, eikä tiedä mitä haluaa. Itse oon monesti puhunut tulevaisuuden haaveista, ja että ainoa toiveeni olisi saada lapsi. Mies ei osaa vieläkään 5 vuoden seurustelun jälkeen sanoa haluaako lapsia. Tuntuu että hakkaan päätä seinään, kun yritän keskustella asiasta. Musta on alkanut tuntua että mies on tyytyväinen, kun saa vaan olla ja tehdä omia juttuja. En tunne itseäni enää halutuksi, ja tärkeäksi. Meidän seksielämä on kuihtunut olemattomiin vuosien saatossa, osasyy on minun lihominen. Miten voisin saada miehen ajattelemaan näkeekö hän yhteistä tulevaisuutta, ja saada puhumaan. Olen monesti ottanut asian esille, ja se päätyy riitaan. Onko jollain samantapaista miestä, kokemuksia? Mitä kannattaa tehdä? En haluaisi erota, rakastan miestäni hyvin paljon, ja meillä on muuten mukava elämä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän