Kyllä noi EM-jalkapallopelaajat vaan on kuumia!
Tähän asti seurannut lätkää mutta eiliset pelit...Huh huh. Minusta tuli nyt jalkapallofani 🥰
Kommentit (129)
Kuolaavat emakot! Hävetkää! Katselette poikanne ikäisiä silmät himosta kiiluen!
Vierailija kirjoitti:
Kuolaavat emakot! Hävetkää! Katselette poikanne ikäisiä silmät himosta kiiluen!
Sorry, mutta poikani on vasta 12 v.
Ja joo, tämä on ainoa laji, jossa saa ihastella monipuolista mieskomeutta. Miehille kai sitten on ne missikisat.
Lisää lähikuvia, kameramies❤️
Vierailija kirjoitti:
Arajuuri.. kuinka miehekkään poikamaisesti hän taas eilen hymyili ja näki asioissa positiivisen puolen!
Vanha äitinikin, 79-v, sanoi että Arajuuri on "hyvä poika" kun on niin vilkkaat silmät!
Mä olen rehellisesti sanottuna pettynyt tarjontaan: odotin paljon parempia näkymiä.
Minusta Kroatian ja Skotlannin joukkueissa ei ollut ketään hyvää.
Tässä ketjussa oli paljon ihania miehiä, kiitos linkeistä! Oon katsonut ison osan pelejä myös "sillä silmällä" mutta osa näistä on mennyt ohi. Tanskan maalivahti on ollut jo pidempään oma lemppari. Tuo Ukrainan maalivahtikin oli aika HOT. Jostain syystä maalivahdit vetoaa muhun aina eniten. Niiden tuima, keskittynyt katse siellä maalilla on vaan vetoavaa. Suomen porukastakin tykkään eniten Lukas Hradeckysta. Muut Suomen joukkueen suosikkini ovat Arajuuri (juuri se iloinen hymy) ja Joona Toivio. Toivio on kyllä oikein tyyppiesimerkki pahasta pojasta, noin ulkoisesti siis.
Tykkään siis kyllä muutenkin katsoa futista, eli en katso pelejä vain näiden hyvännäköisten miesten takia. :)
Kameramiehet saisivat vaihtua naisiksi, niin sais parempia lähikuvia....no sieltä :) Lisäksi miehille pikku-speedot jalkaan, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskan pelaajissa vain muutama vaalea-ihoinen, outoa...
Mutta mihin hävinneet seksyt pitkätukat? Vielä MM-98kisoissa heitä oli paljon.
Nyt kaikilla samanlainen kynitty staili.
En tykkää!!!Käy joskus Ranskassa, niin tajuat että vaaleat blondit ovat siellä harvinaisuus. Useimmat ihmiset ovat keskiruskeita tai tummia, sekä hiuksistaan että ihonväriltään.
Itse olen hieman tavallista tummempi suomalainen, sukujuuriltani täysin suomalainen kuitenkin, ja ei kyllä suurin osa ranskalaisista ole yhtään minua tummempia, osa on jopa selvästi minua vaaleampia. Onhan osalla ranskalaisista jopa siniset silmät, itselläni on melko tummat ruskehtavanvihreät. Kyllä sukujuuriltaan ranskalaiset luokitellaan vaaleaihoisiksi eurooppalaisiksi kuten suomalaiset ja vaikkapa britit ja saksalaisetkin. Maahanmuuttajataustaista väkeä toki on Ranskassa nykyään paljon, kokonaisväkimäärään suhteutettunakin paljon enemmän kuin Suomessa.
Arajuuri.. kuinka miehekkään poikamaisesti hän taas eilen hymyili ja näki asioissa positiivisen puolen!