Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni on paras ottamaan suihin, MUTTA..

Vierailija
12.06.2021 |

Vaimoni siis on loistava ottamaan suihin. Mutta ärsyttää oman orgasmini jälkeen kun lastin nieltyään hän alkaa hommaamaan itselleen orgasmia kaikenlaisten päristimien ja patukoiden kanssa. Haluaisin nukahtaa rauhassa lauettuani ja tuo käytös saa lähes raivon partaalle! 😖 Sama toistuu joka kerta seksimme jälkeen, vaikka olen yhtä monta kertaa sanonu että menisi muualle hoitamaan orkkunsa. Lapsia ei oo ja lääniä olisi touhuta muuallakin perkele! Oon monta kertaa miettiny eukon vaihtoa, kun näyttää ettei tuo itsekkyys ja omahyväisyys vaan saatana lopu. Parempi kai huonompiki poskihoito ku vaan saa sen päälle rauhassa nukahtaa.. 😴 Kannattaisko jättää tuommonen? Mielenrauha murenee, jos pitää tuota sirkusta joka seksin jälkeen katsoa.. 😠

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oot joku trolli.

Sähän se itsekäs oot??

Vierailija
2/12 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta turiset. Meillä ihan samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene autotalliin nukkumaan, saa vaimo suristella rauhassa kokoyön.

Vierailija
4/12 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/12 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uppoa.

Vierailija
6/12 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut itsekäs olet sinä. No kohta vaimosi löytää oikean miehen jonka kanssa myös hän pääsee huipulle eikä tarvi tyydyttää itse itseään.

Vierailija
7/12 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/12 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä. Hälyytä isokaluinen palstakonkari  vaimoasi tyydyttämään.

Vierailija
9/12 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole trolli. Olen vain ihminen jolla on vaikeuksia avioliitossa. Mutta enpä odottanutkaan että onnenkuplissa eläjät osaisi muuta kuin vinoilla ja lyödä lyötyä. Rakastan vaimoani, mutta kun tämmöinen ärsyttävä asia toistuu vuosia monta kertaa viikossa, niin alkaa miettimään että kannattiko. En mene autotalliin. Seksin jälkeen nukutaan ja jos ei uni maistu, menköön itse. - Ap

Vierailija
10/12 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole trolli. Olen vain ihminen jolla on vaikeuksia avioliitossa. Mutta enpä odottanutkaan että onnenkuplissa eläjät osaisi muuta kuin vinoilla ja lyödä lyötyä. Rakastan vaimoani, mutta kun tämmöinen ärsyttävä asia toistuu vuosia monta kertaa viikossa, niin alkaa miettimään että kannattiko. En mene autotalliin. Seksin jälkeen nukutaan ja jos ei uni maistu, menköön itse. - Ap

Ompa yllätys, että on ongelmia avioliitossa! Etkö mene ollenkaan itseesi ja mieti mistähän ongelmat voisi johtua? Mitä vaimosi saa seksistänne? Kuulostaa siltä, ettei yhtikäs mitään.

Vierailija
11/12 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jätä. Hälyytä isokaluinen palstakonkari  vaimoasi tyydyttämään.

:)))))

Vierailija
12/12 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä! Täällähän olikin se 15cm.n kaveri joka voisi hoitaa hommat kotiin. 👌