Kuinka vanhaksi asti mielestäsi voi käyttää korkokenkiä?
40? 50? 60? 70? 80?
Alkavatko näyttää naurettavilta vanhemmalla ihmisellä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Naiset jos olette yli 60 kg niin älkää pliis käyttäkö korkokenkiä vaikka minkä ikäisiä olisitte, kiitos.
Taas joku pässi joka luulee, että paino kertoo jotain hoikkuudesta. 175-senttinen ja 61-kiloinen nainen on vielä ihan hyvinkin hoikka. Saati sitten 180-senttinen.
Ja moni pyöreä näyttää hyvältä korkokengissä, varsinkin, jos sääret ovat sirot.
No ei todellakaan näytä, yök.
Hoikka nainen 55kg, pitkät sääret ja korkkarit, nam!
Terveisin mies
Ihan hyvä kysymys. Minä käytin paljon vielä 37-38 -vuotiaana, mutta nelikymppisenä kyllä lopetin. Nyt olen yli nelikymppinen, eikä tuntuisi luontevalta käyttää korkokenkiä.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan näytä, yök.
Hoikka nainen 55kg, pitkät sääret ja korkkarit, nam!
Terveisin mies
Kuule, sinulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta se ei oikeastaan hirveästi muita kiinnosta. Naiset kun saavat pitää korkokenkiä vaikka MIES ei arvostaisi.
Niin kauan kuin jalkaan mahtuu ja nilkat ja ryhti kestää. Vaikka satavuotiaaksi. Vanhuksia on niin erilaisia, toiset joogaa, ui, tanssii ja lenkkeilee vielä paljon yli 9-kymppisinä, toiset on on lähes raatoja jo seiskakymppisinä. Miksi te nuoremmat kuvittelette, että joku asia elämässä pitää lopettaa kun paperilla ikä alkaa jollain tietyllä numerolla? Voisin kertoa yhden toisenkin asian mitä monet vanhat harrastaa.
Niin kauan kuin nilkat kestää.
Ikärajat on lapsille, täysi-ikäinen saa ihan itse päättää asioistaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on korkokenkä? Kuningatar Elisabeth käyttää jonkinlaisia korkokenkiä ja Kirsti Paakkanen varmaan edelleen vähintään 10 cm korkoja. Voi olla kuinka vanha tahansa kunhan pysyy pystyssä.
Siiri Rantanen ei taida enää käyttää, ainakaan molemmissa jaloissa, paljonko hänellä onkaan ikää? Ehkä hän käytti nuorempanakin useammin monoja ja harvemmin korkkareita kuin Englannin Elisabet ja Paakkanen.
Niin kauan kuin haluaa käyttää niitä. Jos käveleminen Korkokengillä alkaa olla vaikeaa, ei ehkä kannata enää. Paitsi jos välttämättä haluaa.