Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikäero seksissä

Vierailija
12.06.2021 |

Onko mielestäsi paha tai väärin jos 17v tyttö ja 24v mies harrastaa seksiä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Parempaa seksiä kokeneemman kanssa.

Itselläni isoin ikäero on ollut 25v vanhemman kanssa.

N39

Vierailija
2/19 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

30-vuotiaana harrastanut seksiä muutamien 17v tyttöjen kanssa. Kummallekin osapuolelle kuuma ja kiihottava tilanne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v naiset on parhaita, koska silloin alkaa olemaan jo hiukan kokeilunhalua, mutta itse varmuutta ei ole liikaa. 50v naiset on jo petoja sängyssä!

Vierailija
4/19 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menetin neitsyyteni 13-vuotiaana 39-vuotiaalle serkulle.

Vierailija
5/19 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se väärin ole mutta mitä nuorempia ollaan, sitä enemmäään asialla on merkitystä.

Vierailija
6/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli tämmöinen tilanne kauan sitten, ja olin se iäkkäämpi osapuoli. käytiin treffeillä ja oli ihan hauskaa, mutta elämäntilanteet olivat niin erilaiset, etten halunnut jatkaa. tunsin myös hiukan syyllisyyttä siitä, että liikuin niin nuoren kanssa. näistä syistä ei ollut seksiäkään: jos en ole henkisesti täysillä mukana, niin en saa fyysisestä puolesta mitään irti.

tätä ei pidä yleistää, enkä ala moralisoimaan, jos muilla sama kuvio toimii.

Vierailija
7/19 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Ongelmahan tulis varmasti olemaa erillaiset elämäntilanteet yms. jos juttua veis pidemmälle, vaikka sängyssä juttu toimii ja molemmat nauttii.

Aikanaan tommonen ikäero tässä iässä ei ollu mitenkää erikoista, mun vanhemmat tapasi kun äiti oli 15 ja isä 22. Jotenkin vaa omassa päässä ja nykypäivänä se tuntuu kierolta.

AP

Vierailija
8/19 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää Ilkka Lipsaselta.

Vierailija
9/19 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väärää siinä on jos on jopa rakkaus mukana.

Kotona oli aina riitaa, ja mua ainakin ahdisti kun ei ollut useinkaan syytä riittaan vaa vaimo haki aina jotain mistä saa rähinää aikaan.

Lähdin pakoon vanhempieni kesämökille.

En edes ehtinyt varustautua, abc onneksi matkan varrella että sain sauna juomat hankittua.

Mökillä sauna lämpenemään ja veden kantoon.

Olin ekalla vilvoittelu tauolla, enkä viitsinyt pyyhettä ottaa kun eihän täällä ole ennenkään ketään ollut.

En vielä edes pulahtanut veteen vaan nautin vaan olosta.

Tuntui että en ole nyt yksin, ja huomasin kun nuori likka katseli hymyillen mua. Vaistomaisesti laitoin kädet suojaamaan.

Älä peitä Neito sanoi ja hymyili.

Onko sauna lämmin?

On vastasin, mutta meillä ei saunota vaatteet päällä, ja hymyilin.

Neito oli hetkessä riisunut vaatteet ja tuli istumaan syliin.

Ja senhän tietää että seisomaanhan se alkoi.

Mennään saunaan, pyysin.

Siitä alkoi leikkiminen.

Uskalsin naida vasta kun sain tietää hänen ikänsä, 17v

Hän on nykyisin mun vaimo ja lasten äiti.

Vielä nytkin karkaamme kahdestaan mökille, ja rakkautta riittää vaikka meillä on aika paljon ikäeroa.

Vierailija
10/19 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

30-vuotiaana harrastanut seksiä muutamien 17v tyttöjen kanssa. Kummallekin osapuolelle kuuma ja kiihottava tilanne. 

Näitä tarinoita aina saa lukea netistä, mutta en ole koskaan päätynyt mihinkään teinibileisiin, jossa tällaista oikeasti tapahtuisi, eikä teinibileaikana siellä mitkään kolmekymppiset heiluneet. 17 v ei pääse edes baariin. Onkohan enemmän nettilegenda. 

Vierailija
11/19 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä.kovin nuoren kanssa viitsis. Kauniitahan ne on kyllä katsella mutta jotenkin tuntisi itsensä hyväksikäyttäksi jos edes kuvissa katselee.

Ja vaikka netissä joskus joku nuori neitonen kehuu hanunneensa/ saaneensa harmaapantterilta hyvää seksiä, niin taitaa nekin olla riettaiden hamrmaapantterien kirjoittamia.

Vierailija
12/19 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hyväksikäytöksi tuo lasketaan ja sitähän se todellisuudessa on. 7 vuoden ikäero tuossa iässä ei ole hyvä juttu.

Vierailija
13/19 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepulis, kyllä 24 kundi ohjailee 17v tyttöä mielin määrin. Voi verrata raiskaukseen.

Vierailija
14/19 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä ikäero tuntuu aika suurelta, ellei sitten mies ole henkiseltä tasoltaan lapsi.

Vierailija
15/19 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepulis, kyllä 24 kundi ohjailee 17v tyttöä mielin määrin. Voi verrata raiskaukseen.

Millä tavalla verrattavissa jos molemmille ok? Sanotaan nyt näin miten tilanne eteni olin kotona menossa nukkumaa aamuyöstä kun tää laitto mulle viestiä ja halus tulla yöks, ei olla koskaan ennen tavattu. Sanoin että ok ja tilanne johti sänkyyn, ihan yhtä paljon molemmat halusi. Ja kyllä, hän osasi sanoa myös ei suuseksille enkä ruvennu sellaseen pakottamaan

AP

Vierailija
16/19 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok jos molemmat samasta kulttuurista eli kristittyjä kasteen saaneita

oletteko?

Vierailija
17/19 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin jos jätät sen vaan seksiin, etkä ala sitouttaan liian nuorta ihmistä jolla nuoruus vielä täysin edessäpäin.

Itse harrastin juurikin 24-vuotiaana seksiä 16-vuotiaan pojan kanssa (valehteli olevansa täysi-ikäinen ja totuus selvisi vasta kun olimme harrastaneet jo usein seksiä) ja ei siinä muuten mitään, mutta hän ei osannut erottaa seksiä ja rakkautta, vaan luuli minua joksikin elämänsä naiseksi koska meillä oli jännää ja siistiä seksiä, ja jäi vuosiksi roikkumaan perääni.

Suretti hänen puolestaan, kun oli niin rikki ja pitkään p as k ana sen jälkeen kun menetti minut.

Tuon jälkeen opin, että liian nuoret voi rakastua helposti seksin kautta, eivätkä osaa päästää irti.

Eli ole varovainen. Alle parikymppiset on henkisesti usein vielä tosi hauraita ja liian ”puhtaita” aikuisten maailmaan.

Vierailija
18/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Ongelmahan tulis varmasti olemaa erillaiset elämäntilanteet yms. jos juttua veis pidemmälle, vaikka sängyssä juttu toimii ja molemmat nauttii.

Aikanaan tommonen ikäero tässä iässä ei ollu mitenkää erikoista, mun vanhemmat tapasi kun äiti oli 15 ja isä 22. Jotenkin vaa omassa päässä ja nykypäivänä se tuntuu kierolta.

AP

Vanhempien seksielämä ja tapailu tuntuu aina jotenkin oudolta ajatukselta. Onko Westermarckin vaikutusta vai mitä.

Vierailija
19/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väärin jos jätät sen vaan seksiin, etkä ala sitouttaan liian nuorta ihmistä jolla nuoruus vielä täysin edessäpäin.

Itse harrastin juurikin 24-vuotiaana seksiä 16-vuotiaan pojan kanssa (valehteli olevansa täysi-ikäinen ja totuus selvisi vasta kun olimme harrastaneet jo usein seksiä) ja ei siinä muuten mitään, mutta hän ei osannut erottaa seksiä ja rakkautta, vaan luuli minua joksikin elämänsä naiseksi koska meillä oli jännää ja siistiä seksiä, ja jäi vuosiksi roikkumaan perääni.

Suretti hänen puolestaan, kun oli niin rikki ja pitkään p as k ana sen jälkeen kun menetti minut.

Tuon jälkeen opin, että liian nuoret voi rakastua helposti seksin kautta, eivätkä osaa päästää irti.

Eli ole varovainen. Alle parikymppiset on henkisesti usein vielä tosi hauraita ja liian ”puhtaita” aikuisten maailmaan.

Mulla on fb suhde 17v tytön kanssa. Lähti yhden yön juttuna noin 3 kk sitten. Nähdään kerta pari viikossa yleensä mun luona. Ollaan koitettu keskustella ja pitää molemmille selvänä missä mennään. Hän tuntuu hyvin olevan samaa mieltä että ikäero on ehkä vähän liikaa seurusteluun. Hän on myös tosi aikuismainen siinä että tietää mitä haluaa, paljon paremmin kuin moni vamhempi. Että toistaiseksi en näe että oltaisiin vaarallisilla vesillä. Toki tässä on riskinsä mutta vaatisi aika paljon lopettaa molempia tyydyttävä järjestely.

M25