Oletko viettämässä kaupunki juhannuksen?
Kommentit (18)
Saako kysyä että missä päin Suoma sinä yksinäinen poikamies asut? Ap on kotoisin Turusta.
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä että missä päin Suoma sinä yksinäinen poikamies asut? Ap on kotoisin Turusta.
Ihan Turun kupeessa asun. En ole turkulaisia virallisesti mutta turkulainen käytännössä kun se on lähin kaupunki. Mitenniin?
Ihan mielenkiinnosta kysyn ja uskallatko paljastaa ikäsi? Ap on 46-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn ja uskallatko paljastaa ikäsi? Ap on 46-vuotias.
Olen kymmenen vuotta sinua nuorempi.
Töissä menee juhannus niinkuin monena muunnakin vuonna.
Rahhoo tulloo
Okei. Juu minäkin olen asunut välillä poissa Turusta pienessä kunnassa jossa mun vanhemmat asuu vieläkin. t.ap
Kyllä sinä vielä naisen löydät kun oot niin nuori! t.ap
Vietän cityjuhannuksen, kuten aina. Vihaan ötököitä joten kaupunki paras!
Vierailija kirjoitti:
Okei. Juu minäkin olen asunut välillä poissa Turusta pienessä kunnassa jossa mun vanhemmat asuu vieläkin. t.ap
No jos kyse on samasta R kirjaimella alkavasta kunnasta niin kunnassa ei ole vikaa. Tykkään kotikunnastani. Joku vaan on menny kieroon elämässäni enkä osaa muodostaa ihmissuhteita normaalilla tavalla. Mutta kuten sanoin niin en syytä siitä ketään kuten se yksi kahjo tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä vielä naisen löydät kun oot niin nuori! t.ap
Nuorempana ja estyneenä yritin vielä ettiäkin naisen itelleni mutta nykysin en edes jaksa enää. Koitan vaan ettiä ajankulua ja kuunnella vittuilua työkavereilta kun olen poikamies edelleen.
Ai sulla on työpaikka! Hyvä juttu. Juu tää kunta missä asuin alkaa M kirjaimella. Mut taidan arvata sen R kirjaimella alkavan kunnan. t.ap
Vierailija kirjoitti:
Ai sulla on työpaikka! Hyvä juttu. Juu tää kunta missä asuin alkaa M kirjaimella. Mut taidan arvata sen R kirjaimella alkavan kunnan. t.ap
Mäkiu varmaan arvaan sen M kirjaimella alkavan kunnan. Mukavia ihmisiä sieltäkin loppupeleissä tunnnen ite. Ja joo, käyn töissä ja mulla on kavereita. Mut olen ujo ja arka mies ilman muijaa. Muuten elämäni on ihan ok mutta olis kiva joskus saada se oma kulta.
Onko sulla sit yhtään ollut parisuhteita? Itse oon ollut sinkkuna jo kymmenen vuotta kun erosin lasteni isästä eli mulla kaksi aikuista lasta. t.ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla sit yhtään ollut parisuhteita? Itse oon ollut sinkkuna jo kymmenen vuotta kun erosin lasteni isästä eli mulla kaksi aikuista lasta. t.ap
Ei mitään vakavia suhteita.
Olen viettänyt viimeiset 15 juhannusta kaupungissa. Yksin. Yksiössä.
Niin teen tänäkin vuonna.
Teen jotain ruokaa, käyn yöllä pyöräilemässä ja ehkä uimassa. Istun parvekkeella ja luen kirjaa.
Mökki ja sauna olisi kiva, mutta sellaiseen ei vain ole mahdollisuutta niin mennään sitten näin.
Kyllä, kotona Helsingissä. Ei ole hirveää hinkua mihinkään. Mies ja kissa mulla seurana täällä. Näin jo monta vuotta menty.
En ole mutta maaseudulla vietän varmaan yksinäisen poikamiehen juhannuksen. Olisi kivaa viettää se naisen kanssa mutta minkäs teet kun olen mitä olen. En siis ole se palstan kilttis enkä syytä naisia tilastani. Mutta yksinäinen olen ja varmasti juhannuksenakin itkisin jos enää osaisin.