pedofiili jyväskylässä
onko kukaan kiinnittänyt huomiota mieheen joka pukeutuu kuninkaaksi tai piispaksi. yleensä kruunu päässä ja pitkä kaapu päällä....
Kommentit (33)
Oon kanssa nähnyt sen äijän kerran kaupassa, haisi aivan tajuttoman pahalle! Mistä tiedät että se on pedofiili??
jos on kerta ppedofiili, niin kai nyt noilla tuntomerkeillä olis helppo ottaa kiinni.. vähän nyt faktaa kaipaillaan!
Luulin, että se on joku hullu rallituristi! Miksi sanot, että hän on pedofiili?
Olen asunut samalla suunnalla ja kuvauksen perusteella on juuri kyseinen tyyppi. On siitä aikoinaan ollut lehdissäkin juttua. Siitä on niin kauan etten muista kaikkea tarkasti.
siis en tiedä varmaks tietenkään, mutta jyväskylän alueella liikkuu seuraava sähköpostiviesti hänestä....
KUVAN MIES ON TUOMITTU PEDOFILIASTA. NYT TAAS VAPAANA. ASUU JYVÄSKYLÄN
MANNILASSA. KESKITTYNYT ERITYISESTI PIENIIN POIKIIN. VAROITTAKAA
TUTTAVIANNE, ETENKIN NIITÄ JOILLA ON LAPSIA. PUKEUTUU USEIMMITEN
KUNINKAAKSI, PIISPAKSI YMS. HERÄTTÄÄ KYLLÄ PALJON HUOMIOTA. LIIKKUU
MYÖS
MUUALLA KUN MANNILASSA. SAA TAPPAA!!
tiedä, onko kyseessä sama mies, joka kuulemma harrastelee oksettavia touhujaan Viron puolella. En tiedä onko suomalaisia uhreja.
Muutama vuosi sittenhän kaupungin keskustan yhdellä koululla jaettiin lapsille pedofilialehden numeroita. Onkohan yhteyttä?
Tietääköhän joku asiasta?
luulisi tämän kiinnostavat enemmän kuin naurettava keskustelu kodinhoidontuen loppumisesta
jonka selässä ainakin joskus on lukenut " I' m God" ?
Siitä todellakin oli juttua lehdessä pari vuotta sitten, oli tuomittu pedofiliasta.
Kuva (vanha nyt ilmeisesti lyhyt tukka ja leveämpi naama):
www. ekspress. ee/Arhiiv/1999/52/Aosa/Kodumaa. html
en viitsi linkittää tämän kyseisen mieshenkilön nettisivuja.
viimeistään niiden perusteella huomaa, ettei ole kaikki palikat ihan kohdillaan. jännä että hänen nähdään pärjäävän hyvin avohoidossa?!?
jaettu tiedotteita aiheesta vanhemmillekin kuulemma. Työkaveri asuu Palokan suunnalla ja saivat kotiin lapun lapsen mukana.
näin kyseisen tyypin keskustassa. Ihmettelin myös mikä hihhuli on...
Enemmän se asu kyllä näytti naamiaisasulta kuin oikealta paavin asulta tms. niin kuin joku sanoi.
Ihanko oikeasti on pedofiili?? Hui kauhistus.
www. netlife. fi/~msiivola/krit/joogaaidin_rinnoilla. html
ja
www. angelfire. com/bug/muistatsieku/siehaastoit. htm
Minulla ei ole enää mitään menetettävää, joten siksi olen kirjoittanut avoimen kuvauksen sekstailustani 12-vuotiaan Sillun kanssa seuraavilla sivuilla....
Kirjassa puhutaan myös LAPSINUKEISTA.
yväskylän poliisin siviilipukuiset etsivät ovat yrittäneet tappaa minut Jyväskylässä ja he ovat esiintyneet juoppoina, huumehörhöinä ja laitapuolen kulkijoina. ...
Syytteen mukaan Xxxx käytti vuonna 1999 Viron Tartossa seksuaalisesti hyväkseen seitsemää poikaa. Lisäksi hän yritti käyttää hyväkseen kahta poikaa.
-Pojat olivat 10 ¿ 15-vuotiaita katulapsia ja erittäin ankeista oloista lähtöisin. He elättivät itseään kerjäämällä sekä pikkurikoksilla ja haistelivat liimaa ja tinneriä, xxxx kuvailee poikia.
----
Että tälläinen tapaus!
reihin tms.