YLE: Perussuomalaisten entisen nuorisojärjestön kahdelle nuorelle tuomiot kiihottamisesta kansanryhmää vastaan
Kommentit (19)
Jussukka- pussukka on saanut samasta asiasta rangaistuksen. Mitä isot edellä jne.
Peruskauraa tässä puolueessa. PJ näyttää mallia, miten toimitaan ha mikä on hyväksyttävää.
Olen asunut ulkomailla, ja kun näitä tämän puolueen toilailuja uutisoitiin, niin kyllä hävetti olla suomalainen. Minulta kysyttiin, että miksi olet r a s i s ti?
Toni Jalonen saa nyt ihan vapaasti harjoittaa kansallissosialistista kainalontuuletusta Sinimustissa.
Kun täälläkin on kiihkomielisiä rikostuomioiden puolustelijoita eipä ole ihme että koko puolueen listoilla on eniten tuomioita saaneita.
Jessus mitä porukkaa.
Ketju on osoitus kyseisen lain seurauksista. Persut rääkyy ja vihervassarit himoitsevat persujen laittamisesta vankiloihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut ulkomailla, ja kun näitä tämän puolueen toilailuja uutisoitiin, niin kyllä hävetti olla suomalainen. Minulta kysyttiin, että miksi olet r a s i s ti?
Nyt on hyvää fantasiaa realiteetit menettäneellä kiljusilakalla! Ulkomailla tullaan kysymään ”miksi olet rasisti?” Ai saatana kun osaattekin olla hulluja! 🤣😅😂😭🐟🐟🐟
Kävin jenkeissä niin itse Joe Biden tuli kysymään minulta kadulla PS:n entisen nuorisojärjestön vanhoista sakkotuomioista! Kyllä hävetti!
Vierailija kirjoitti:
Mode poisti viesti, mis mainitaa mitää Italian tukipaketista.
Vihervasemmiston sensuuri iski taas
Mitäs se Tom Packalenin firma tekikään? Osaisivatkohan sieltä sanoa jotain
Vierailija kirjoitti:
Paljon saa rikosrangaistusta siitä, että kassasta ryövätään italian eteen 8 000 000 000 euroa?
No siinä summassa ei paljoo aamupalat näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon saa rikosrangaistusta siitä, että kassasta ryövätään italian eteen 8 000 000 000 euroa?
No siinä summassa ei paljoo aamupalat näy.
Tuo on komissaarin aamupalalle pääsyn hinta.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut ulkomailla, ja kun näitä tämän puolueen toilailuja uutisoitiin, niin kyllä hävetti olla suomalainen. Minulta kysyttiin, että miksi olet r a s i s ti?[/quote]
No sehän on sinun ongelmasi, jos kerta olet rasisiti.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen rasisti tuo kysyjä kun yleistää kaikki suomalaiset jonkun uutisen perusteella?
Eilen satuin näkemään Alfa-tv:llä perussuomalaisten vaalimainoksen ja olihan se mauttomasti tehty. Kaikki mahdolliset kliseet oli saatu mahtumaan muutamaan kymmeneen sekuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen rasisti tuo kysyjä kun yleistää kaikki suomalaiset jonkun uutisen perusteella?
Mitäs yleistämistä se on, jos rasistilta kysytään miksi hän on rasisti?
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oli tosiaan entinen nuorisojärjestö.
Silakoiden mielestä oikea toimenpide olisi ollut vaan asettaa kruunu päähän ja ylistää tätä viisasta nuorta.
Kansankiihotuspykälä on totalitaristinen lainkohta. Sen tarkoituksena on hiljentää totuudenpuhujat.
Hirmu yllätys.
Tämän puolueen mielestä, kun kaikkiin asioihin syypää ovat ma m u tja EU. Kun toiset saataisi ulos ja toisesta päästäsi ulos, niin ei olisi mitään ongelmia.