Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi ostaa AVENTIN pulloja?

21.08.2006 |

Eli tietääkö kukaanmistä voi ostaa noita aventin tuttipulloja, tutteja ja muita Espoo, kirkkonummi akselilla? Liike?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ostanut ainakin itäkeskuksen ja keskustan stockmannilta, luulisi myös tapiolasta löytyvän

Vierailija
2/10 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin myy jotain aventin juttuja. Ei ole tullut niin kovin tarkkaan koskaan katsottua kun ei ko. merkkiä käytetä.

Mehis ja poikanen 11½kk

Vierailija
4/10 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, mulla olisi Länsi-Vantaalla Kaivokselassa kolme Aventin pulloa odottmassa kirpparilla myymistä. Liikutko koskaan täällä päin ja mahtaisiko kiinnostaa ostaa? En nyt yhtään muista mitä maksavat uutena, joten en osaa ihan lonkalta heittää hintaa, mutta jotain ihan kohtuullista kuitenkin. Ja taitaisi postitus maksaa sen verran, ettei se kannata.

Joten jos kiinnostaa, niin vastaa ensin viestiketjuun, ja sitten vasta laitan yhteystietoni tänne (en viitsi laittaa yleisesti näkyviin, jos et ole kiinnostunut).

Eena

Vierailija
5/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kiinnostunut noista pulloista, asun myös L-vantaalla.

Laita mulle s-postia:

helmionerva(at)nic.fi

Jos haluisit pullot mulle myydä-

Vierailija
6/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.vauvatar.fi - ostimme me varastoon tulevalle vaaville....

Vierailija
7/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ehkä huomasit, sain kyselyä pulloistani toiselta kiinnostuneelta. Lupasin kuitenkin odottaa sinun kiinnostuksesi ensin. Joten tulkitsinko oikein, että pelkällä nostolla et olisi kiinnostunut ostamaan minun myyntiä odottelevia pulloja?

Eena+uutta kotia etsiskelevät tuttipullot

Vierailija
8/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudehkossa lastentarvikeliikkeessä pitäisi olla. Itse löysin sattumalta Petikossa käydessäni vauvatalo Johannasta. Olin niitä tilaamassa netistä vauvatar-sivuilta mutta löytyi sitten Petikosta.

Vierailija
9/10 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en oikein käy sielläpäin. Joten myy vaan ne tuolle toiselle :) Kiitos kuitenkin tarjouksestasi.

Vierailija
10/10 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

turussa siis.. noita pulloja myy erikoisliikkeiden lisäksi citymarketit, prismat, euromarketit yms..