Nukutko päiväunia jos et saat kunnolla unta öisin?
Miten on? Itse nukuin tänään ja väsyttää vieläkin.
Kommentit (17)
En tarkoituksella, mutta jos olen nukkunut yöllä sikahuonosti, saatan vahingossa tiltata hetkeksi sohvalle töiden jälkeen.
Nukun silloin, kun voin nukkua. Päivä tai yö, mikä vaan käy.
Nukun lähes joka päivä päikkärit n.10-20minuuttia. Ihan pelkästään siksi että päiväunet on ihan parasta. Ei mua aina edes väsytä mutta kyllä silti torkahtaa ja sitten jaksaa koko loppupäivän touhuta.
En, koska se haittaisi yöunta entisestään. En myöskään nukahda päivällä kovin helposti, vaikka olisin hyvinkin väsynyt.
Nukun aina aamuvuoroviikolla töiden jälkeen tunnin päiväunet ja sitten illalla kymmeneltä yöunille. Päikkärit ei vakuta yöuniini vaan kroppa vaatii 7-9 unta vuorokaudessa. Mukava päiväunilta herätä virkeänä kun taas muuten olisin nollat taulussa koko päivän.
Metallimies 34
On pakko. En pysy hereillä eikä mistään edes tule mitään sikaväsyneenä.
T: 20-v.
Mitäköhän tämä tulee olemaan 40?
Vierailija kirjoitti:
Nukun aina aamuvuoroviikolla töiden jälkeen tunnin päiväunet ja sitten illalla kymmeneltä yöunille. Päikkärit ei vakuta yöuniini vaan kroppa vaatii 7-9 unta vuorokaudessa. Mukava päiväunilta herätä virkeänä kun taas muuten olisin nollat taulussa koko päivän.
Metallimies 34
Moi metallimies, mistäpäin oot?
Kertooko nikki ammatista vai musiikkimausta 🤔
Just äsken nukuin ja nykyään nukun aika usein päiväunia. Yleensä riittää ihan lyhyet unet, ehkä 5-10 min, niin on paljon pirteämpi olo sen jälkeen.
Yleensä en saa unta muuten kuin lääkkeellä, mutta jos nukuttaa enkä ole töissä niin nukun päikkärit. Ja kun opamox on käytössä niin se ei haittaa nukkumista yöllä.
Monta kertaa kun ei oikein ole nukkunut yöllä niin tulee sellainen yliväsynyt olo. Ei saa päiväunia vaikka yrittää ja on ihan sekaisin koko päivän.
Nukun päiväunia noin tunnin verran. Joskus kaksikin.
Olen niin kade noille 5-15 min nukkujille! Itsellä kestää umpiväsyneenäkin nukahtaa yli puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä en saa unta muuten kuin lääkkeellä, mutta jos nukuttaa enkä ole töissä niin nukun päikkärit. Ja kun opamox on käytössä niin se ei haittaa nukkumista yöllä.
Juu lääkepöpperössä vaan nuoresta asti. Sullakin jos olisi elämäntavat ja unirytmi kunnossa niin tuskin tarvitsisi yöllä unilääkkeitä popsia. Mutta helpompaahan se on tarttua pilleripurkkiin kuin pitää rytmi kunnossa viikonloppunakin.
Nukun kyllä mutta vain 15-20 minuutin mittaisia. Puoli tuntia on ehdoton maksimi. Sitä pidempään jos venyy päikkärit, niin olo ei ole virkistynyt vaan tokkurainen, sekava ja unelias koko loppupäivän ajan. Laitan aina varmuuden vuoksi puhelimen herätyskellon soimaan 30 min päähän ennen päikkäreille menoa, vaikka sisäinen kelloni herättää nykyään aika hyvin siinä 20 minuutin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu lääkepöpperössä vaan nuoresta asti. Sullakin jos olisi elämäntavat ja unirytmi kunnossa niin tuskin tarvitsisi yöllä unilääkkeitä popsia. Mutta helpompaahan se on tarttua pilleripurkkiin kuin pitää rytmi kunnossa viikonloppunakin.
Toinen joka popsii unilääkkeitä niin ei se vaan niin mene että uni tulee vaikka olisi elämäntavat ja unirytmi kunnossa. Lääkkeet pieni paha verrattuna siihen ettei saa ollenkaan unta.
En, nukahtamiseeni menee aina niin kauan aikaa ihan sama kuinka väsynyt olen