Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä ystävää/tuttavaa, joka ottaa yhteyttä vain silloin, kun on tylsää eikä kukaan muu hänen ystävistään vastaa

Vierailija
09.06.2021 |

Siis ihan vaan jutustelumielessä soittaa/ottaa yhteyttä somessa jne?

Mulla on yksi tällainen, ja hänen jutuistaan jotenkin aistii, että hän on ensin yrittänyt jutella kaikille muille mutta sitten tylsyyden estoksi viestittelee kanssani

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla, mutta yksi opportunisti on. Ei ole ollut mitään vailla vähään aikaan, eikä kuulu mitään.

Vierailija
2/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Soitti myös silloin kun tarvitsi apua jossain. Aina jos oli muita ympärillä niin minä en enää kelvannut. Tein saman porukassa pari kertaa hänelle samoin ja suuttui tulisesti. Ei olla enää ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, ei enää. Lähti kerran sovitusta tapaamisestakin kun tuli "parempaa" seuraa.

Vierailija
4/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Lopetti soittelemisen kun aina vastasin että nyt on vieraita

Vierailija
5/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina kun on tylsää muita ei saatavilla ja sairauskertomuksia,muut ei enää kuuntele..Vali vali ja ei vaivauduta  kysymään mitä minulle kuuluu? Ei vaivauduta edes kuuntelemaan minua. Omat asiat heillä numero 1.Olen ollut kuin roskalaatikko johon kaadetaan Suomeksi paskaa! Nyt opetellut sanoo ytimekäästi ei!Ei mitään kahville meille,verukeella: Kun asut yksin ja luonasi saa rauhassa puhua.Ei ollut koskaan vuoroin vieraissa, minun aikuis-ikäni.Selitysiä kun siivon kutsun kylään ymm.Nyt olen karvat pystyssä Heti ! Jos joku yritää sanoa , voisin tulla teille! Ihan rauhassa saa tulla,  ovi ei aukea!AINOASTAAN ovi aukeaa läheisilleni minulle rakaille  ja he osaavat soitaa tulevat!Ilolla tapaan ihmisiä luonossa ja kahvilat omakustanus hintaan! Kumma kaikilla on nykyisin  kiire , kun asia ehdotan?

Vierailija
6/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tosin en valkkaa :D Jos on tylsää laitan useammalle viestiä että mitä kuuluu. Jos ei ole tylsää, eli olen tekemässä jotain muuta, en tietenkään ole puhelimen ääressa kyselemässä kuulumisia muilta, enkä vastaamassa niihin itse.

Vierailija
7/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen listallaan varmaan viimeinen vaihtoehto. Soittelee kun muut ei vastaa. Paras oli kun kysyi voiko tulla kahvittelemaan mutta sitten soittikin hetken päästä, ettei tulekaan kun meneekin järjestyksessä 2. tai 3. vaihtoehdolle. Tämä oli ilmeisesti nähnyt että oli soittanut ja soitti takaisin, niin sitten tämä alkup. soittelija päätti tehdä näin hienosti.