Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosiko vai erotettiinko Anttikoski?

Vierailija
09.06.2021 |

Erosiko Marinin oikea käsi ja ärhäkin puolustaja Valtioneuvoston viestintäjohtaja Päivi Anttikoski virastaan vai erotettiinko hänet?
Liittyykö ero aamupalakohuun?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävä ajankohta, erityisesti kun ei maininnut mihin on siirtymässä. 

Vaiko olisiko naulattu Demareiden avulla hilloa tolppaan leidille?

Joka varmasti on erittäni pätevä työssään. Siitä ei tässä ole kyse.

Vierailija
2/10 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kehotettiin irtisanoutumaan kun ei ollut tarpeeksi hyvä valehtelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen työsuhde hänellä oli?  Jos oli normaali virkamies, niin ei voida erottaa.

Joidenkin mielestä ei hoitanut monia asioita hyvin tuolla Valtioneuvostossa. En tunne kyllä itse asiaa sen tarkemmin.

Vierailija
4/10 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että sille on sanottu aika suoraan, että olisi parasta alkaa katselemaan muita hommia. Jos se nimittäin olisi lähtenyt omasta tahdosta niin se olisi kertonut minne se lähtee. Pätevänä ihmisenä ei lähtenyt julkisuudessa riepottelemaan eron syitä, siitä saa helposti hankalan ihmisen maineen.

Kuka sille on potkut antanutkin niin aika ammattitaidottomasti on asian hoitanut. Olisi mieluummin kertonut naamakkain, että vuodenvaihteessa on tulossa organisaatiouudistus ja siihen voi olla vaikea sisällyttää kaikkia nykyisiä ihmisiä.

Vierailija
5/10 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen työsuhde hänellä oli?  Jos oli normaali virkamies, niin ei voida erottaa.

Joidenkin mielestä ei hoitanut monia asioita hyvin tuolla Valtioneuvostossa. En tunne kyllä itse asiaa sen tarkemmin.

Pakotettiin eroamaan itse. Muuten olisi tulevaisuudessa ollut työura tukossa.

Vierailija
6/10 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hänellä ollut jo paikka katsottuna jossain yksityisellä sektorilla? En tiedä tästä tarkemmin kylläkään....

Vierailija
7/10 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on etsitty joku siirtymäpaikka jostain demarisuhteilla. Siirry kiltisti, niin ei tehdä tästä nyt mitään numeroo, saat hyvät suositukset ja kultaisen kädenpuristuksen. Mutta älä näytä naamaasi Sannalle enää, jooko?

Vierailija
8/10 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on valtioneuvoston Viestintäpäällikkö, niin mikäköhän urasteppi enää voisi hänelle olla tuon korkeammalla?

Vierailija
9/10 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai paikan SDP puoluetoimistosta. Siellä paikka auki.

Tai Sanna Jyrähti.

Vierailija
10/10 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on valtioneuvoston Viestintäpäällikkö, niin mikäköhän urasteppi enää voisi hänelle olla tuon korkeammalla?

Ei ehkä mikään, mutta ellei olisi eronnut ei olisi päässyt enää edes sahalle lautahenkilöksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme