Housunkauluksesta näkyviin kiskotut stringit tulevat taas!
... mutta entistä kätevämpinä.
https://www.zalando.fi/bershka-kangashousut-orange-bej21a0el-h11.html
Muoti, jonka paluuta minä ainakaan en odottanut.
Kommentit (27)
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kun olin ala-asteikäinen lapsi kerhoa pitävällä nuorella 16v. naisella stringit, jotka vilkkui leveälahkeisista housuista. Me kerholaiset naurettiin ja supatettiin asialle salaa. Edelleen muistan oikein hyvin tämän asian ja tällaisia kokemuksia tulossa siis nykylapsille myös!! Onnea vaan :D
Pitääkö näitä nyt teinit vai keski-ikäiset entiset teiniXXXit?
En ole koskaan nähnyt, että vilkkuisivat. Siis housunkauluksestako?? Stringit ovat jo sinänsä kuvottavat, miksi niitä pitäisi vielä näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Kun olin ala-asteikäinen lapsi kerhoa pitävällä nuorella 16v. naisella stringit, jotka vilkkui leveälahkeisista housuista. Me kerholaiset naurettiin ja supatettiin asialle salaa. Edelleen muistan oikein hyvin tämän asian ja tällaisia kokemuksia tulossa siis nykylapsille myös!! Onnea vaan :D
16v nainen? Tarkoitit varmaan että tyttö.
ihan järkyttävän näköiset, tosin ei mun mielipiteellä väliä kun seuraan vain sivusta, mutta jos nainen lähestyy noi jalassa niin ei jatkoon.
Suomalaiset naiset ei noita ainakaan tuu ottamaan käyttöön. 2000-luvun alku oli ihan eri asia, koska silloin ei vielä ollut tapahtunut v.2015 matukriisiä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö näitä nyt teinit vai keski-ikäiset entiset teiniXXXit?
Eihän ne entiset teinixxxit ole vielä edes keski-ikäisiä vaan 80-luvun lopussa ja 90-luvun alussa syntyneitä.
Ei ole todellista. 🤣 Mää haluan kyllä sellaiset, joihin on ommeltu kiinni feikki yöside silleen et se siteen takaosa kurkkaa housunkauluksesta. Vink, vink, muodinluojat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista. 🤣 Mää haluan kyllä sellaiset, joihin on ommeltu kiinni feikki yöside silleen et se siteen takaosa kurkkaa housunkauluksesta. Vink, vink, muodinluojat.
Huomasin tänään, että jos maski pilkottaa takataskusta, se näyttää siteeltä.
Vierailija kirjoitti:
miten ois sellanen, että tamponin naru pilkottais farkkujen vetskarin välistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten ois sellanen, että tamponin naru pilkottais farkkujen vetskarin välistä?
Jotkut shortsit ovatkin sellaisia, että tamponin naru (tai koru) voisi näkyä lahkeensuustakin.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt, että vilkkuisivat. Siis housunkauluksestako?? Stringit ovat jo sinänsä kuvottavat, miksi niitä pitäisi vielä näyttää?
Kuljitko silmät ummessa 20 vuotta sitten? Tiukat leveälahkeiset lantiofarkut ja stringien narut näkyvillä. Ja lyhyt naruolkaintoppi.
Ei muoti voi näin äkkiä pyöriä. :O