Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

äidit, oletteko tunteneet vauvakuumetta vai onko lasten hankkiminen ollut enemmän " järkiperäistä" ?

Vierailija
21.08.2006 |

Kysymys voi kuullostaa hassulta, mutta en osannut sitä paremminkaan muotoilla. Minua kiinnostaa tuntevatko kaikki kovaa " vauvakuumetta" vai onko vauvan yrittäminen enemmän päätös, että nyt olisi sopiva aika?

Meillä on 1 lapsi ja nyt olisi selkeesti hyvä tilanne ja aika toiselle lapselle. En kuitenkaan tunne mitään erityistä vauvakuumetta. Lähinnä on sellainen olo, että tulee jos on tullakseen. Välillä mietin, että pitäisikö minun tuntea jotain muutakin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oli asunto ym. ja töiden suhteen hyvä tilanne...

Vierailija
2/2 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mietinkin, että pitäisikö mun olla enemmän jotenkin innoissani ja odottaa ja toivoa kakkosta kun nyt olen. Tai toki haluan toisen lapsen ja toivon sen saavani, mutta välillä mietin että ollaanko ihan hulluja kun se vauvarumba alkaa sitten alusta jne. Ja tosiaan ajattelen että tulee jos tulee, enkä täällä laske mitään ovispäiviä tai tarkkaile limoja ;-)

Luin äsken siis vauvakuume palstaa ja siksi aloin miettimään että onko mussa jotain vikaa kun en ole noin " kuumeinen"

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla