Kyllästyin elämääni
Muutama päivä sitten jotenkin havahduin. Elämäni kyllästyttää. Kaikki on hyvin, mutta kai sitä on jotenkin juuttunut oravanpyörään. Työt, kotiin sohvalle, kotitöitä, nukkumaan. Ja vaikka kokeilisi jotain uutta, tekisi yllättävää tms.,ei se tunnu oikein miltään.
Viimeisten vuosien aikana olen koettanut muutoksia työn parissa, uppoutua harrastuksiin ja myös asuinympäristöä olisi tarkoitus muuttaa. Ne ovat kantaneet jonkin aikaa innostuksen myötä. Välissä olen ollut lähinnä ylikuormittunut. Uupumukseen asti olen myös mennyt.
Nyt ei kui tunnu uupuneelta. On vain tylsää. En halua elää näin. Haluaisin tuntea voimakkaasti.
Kommentit (9)
Minäkin haluaisin tuntea voimakkaasti. Kiedotaanko toistemme alastomat kropat yhteen ja tunnetaan voimakkaasti?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin tuntea voimakkaasti. Kiedotaanko toistemme alastomat kropat yhteen ja tunnetaan voimakkaasti?
Ehkä tässä on jopa osasyy ainakin. Parisuhde on pitkä, kestänyt yli 10v. ja intohimo on kadonnut. Ehkä se on se, mitä kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä on jopa osasyy ainakin. Parisuhde on pitkä, kestänyt yli 10v. ja intohimo on kadonnut. Ehkä se on se, mitä kaipaan.
Anteeksi, en tiennyt sinun seurustelevan 😊
Juu, ehkä sun kannattaisi keskustella partnerisi kanssa tarkemmin, että miten saisitte vahvistettua välistänne kipinää uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähde ulkoilemaan.
Näköjään vakiovastaus jokaiselle tylsistyneelle tai masentuneelle joka tälle palstalle avautuu. Hieman faktaa, se ei kaikille toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde ulkoilemaan.
Näköjään vakiovastaus jokaiselle tylsistyneelle tai masentuneelle joka tälle palstalle avautuu. Hieman faktaa, se ei kaikille toimi.
Ulkoilua tulee päivittäin. Joko pihahommissa tai lenkillä. Enkä ole masentunut, olen joskus ollut ja tämä ei ole mitenkään samanlaista. En ole turta enkä aloitekyvytön. Teen perusasioita päivittäin ja välillä uusiakin juttuja, mutta mikään ei, voisiko vaikka sanoa, anna tarpeeksi "kiksejä".
Taide auttaa. Sinä voit valita mikä taide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisit uskaltaa. Ota selvää itsestäsi. Ota selvää kumppanistasi.
Olette jämähtäneet jollekin tasolle.
Turvalliselle. Tylsäähän siitä tulee, jos on sama ura koko ajan.
Veikkaan, että teillä on vaikka mitä kerroksia ja vivahteita, jos viitsitte alkaa etsi niitä.
Mitä sinä haluat?
Ole utelias.
Olkaa uteliaita.
Elämä on.
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Meneekö ohi?