Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli mieleen tuosta VVO-asuin keskustelusta mieleen, etta asuuko vuokrataloissa (siis yleensa, ei vaan VVO) huonommin kasvatettuja lapsia kuin muualla. Itse olen asunnut muutamaan

Vierailija
21.08.2006 |

otteeseen vuokrataloissa ja välillä vieraillut kavereilla, niin meno on ihan hirveää.

Pennut tekee kiusaa, myös aikuisille. Kielenkäyttö on aivan kamalaa, ja jo pienet penskat ulkoilee yksin ulkona, siis alueilla joissa en itse laskisi edes meidän kuusi vuotiasta yksin ulos.

Olemme nyt asuneet tässä vuokra-asunossa kuukauden ja olen jo aivan kypsänä talon pentuihin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä (pieni taloyhtiö) on aika rauhallista ja lapset suht sovussa leikkivät, Mutta jo naapuri pihoissa isoissa taloyhtiöissä on kirjavampaa menoa. Lapset saavat olla pihalla niin myöhään kuin haluavat ja tehdän siellä mitä ikinä keksivät..

Vierailija
2/8 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää yleistämistä mielestäni.

Itse olen tavannut hirveimmät ipanat rikkaista perheistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää edes leikkimään, kun joka kerta tulivat kotia itkien, että lelut on rikottu tai haukuttu, kiusattu tai jopa hakattu.

Yritämme parhaillaan äkkiä saada myytyä tämän asunnon, että pääsemme tästä pois. Kukaan ei vaan suostu tätä ostamaan. Itse ostimme asunnon vuosia sitten, ennen kuin vuokra-asunto talot tuohon rakennettiin.

Vierailija
4/8 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset ovat samanlaisia molemmissa. Osa villimpiä, osa kiltimpiä. Ei sillä rahalla - saatika omalla talolla - kuule lapsia kasvateta. Ja kamalimmat tuntemani kakarat ovat kyllä eräällä nuorella pariskunnalla, jolla on kova tarve pröystäillä kaikella materiaalisella.

Vierailija
5/8 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me asumme vvo:n talossa ja pihassa on vain yksi idiootti lapsi, hän kyllä käy terapeutilla mut minkäs teet kun äiti ja isä on mitä on.

Muut + meidän lapset leikkivät sulassa sovussa kenenkään tavaroita rikkomatta, niin myös noi kaupungin talojen lapset leikkivät keskenään ja meidän pihan lasten kanssa.

Vierailija
6/8 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieläkin asun

t: huonosti kasvatettu äiti joka jatkaa perinnettä kasvattamalla huonosti

Hei haloo? Eiköhän se riipu ihan ihmisestä miten ne lapset kasvattaa, ei siitä asuuko jossain palatsissa??

Vierailija
7/8 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä asunnoissa, joissa itse olen asunut, on tietenkin ollut samat lapset eli omani...

Vierailija
8/8 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä lapset ainakin ovat ihan mahdottomia kauhu-kakaroita.

Joukko 5-8 vuotiaita lapsia haistattelevat lapselleni,

tekevät minulle kiusaa (koska olen muutaman kerran huomauttanut heille heidän tekemisistään) ja ovat heittäneet lapseni hiekkalelut ojaan muunmuassa.

Vanhemmat ei juuri lapsista tunnu välittävän, saavat juosta ulkosalla iltamyöhään asti ja tehdä mitä haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme