Meillä miehen vanhemmat käyttäytyy kuin lapsemme olisi heidän...
Joku valitti, ettei isovanhemmat osta mitään, meillä (minua ärsyttää:(() isovanhemmat tekee kaikki hankinnat. Hössötys alkoi jo raskausaikana, kun he halusivat auttaa meitä ja ostivat meille kirppareilta (mitään kysymättä, etukäteen kertomatta) pinnasänkyn, keinun, ym. Kas vain, olin 4kk:lla raskaana! Onneksi ei tullut km:a!
Kun vaunuhankinnoista tuli puhe, appiukko " löysi" vaunuliikkeen tarjouksessa yhdistelmät. Hienot kyllä, mutta ehkä olisin silti halunnut tietää siitä etukäteen, valita itse kuosin, jne. ym. Näitä löytöjä kaupoista kuin kirppareiltakin tulee joka viikko. Tyttö on 1v 2kk ja hukkuu tavaraan! Nyt odotan toista, enkä tiedä, uskallanko kertoa, kohta on tuplarattaat oven suussa. jotenkin rasittavaa, vaikka hyvää tietysti tarkoittavat!
Kommentit (2)
Oma äitini on vähän samanlainen ja se on raivostuttavaa toisten elämään tunkemista. Rahaa voi antaa kyllä, mutta äitini maksaa kuukausittain lapsille rahaa reilusti tilille, vaikka meillä on hyvät tulot.
Hän myös kertoo mielipiteensä kasvatuksesta ym.
Mieti millä hinnalla kannattaa oma perhe-elämä ja päätösvalta myydä.
Mä luulen, että tulet saamaan useamman kommentin, jossa käsketään olla kiitollisia avusta... Ihan raadollisesti ajatellen, ei kannata suututtaa appivanhempiasi, sillä onhan tuosta iso rahallinen hyöty ;) Mutta ymmärrän kyllä, en tykkäis itsekään yhtään tuollaisesta. Mieltä miehesi on vanhempiensa toiminnasta?