Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Ensitreffit rannalla tai uimalassa: kyllä vaiko ei?

Vierailija
07.06.2021 |

Uimapukukierros heti alkuun paljastaisi ainakin molemmille että miellyttääkö toisen olemus. Eikö tuo voisi toimia?

Kakkos- ja kolmostreffejä olen noin viettänyt ilman ongelmia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei

Sorry, vastasin hätäisesti, vastaan sittenkin kyllä. Selviää heti molemmille osapuolille, että prioroteettisi on ulkonäössä eikä luonteessa. Joten jos nainen siitä huolimatta kiinnostuu niin olette sopivat toisillenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei

Sorry, vastasin hätäisesti, vastaan sittenkin kyllä. Selviää heti molemmille osapuolille, että prioroteettisi on ulkonäössä eikä luonteessa. Joten jos nainen siitä huolimatta kiinnostuu niin olette sopivat toisillenne.

Kiitos tästä. Myönnän että ulkonäkö edellä tulee mentyä.

Vierailija
4/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoset sanoo ei, mut normaalit naiset saattaisi suostuu.

Vierailija
5/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin rantatreffeille, koska tykkään käydä rannalla. Kyllä siitä kropasta voi ihan riittävästi päätellä jo vaatteet päällä, niin en näe mitä lisäarvoa uikkarit tuo siinä suhteessa.

Vierailija
6/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaihtoehto kuin alttarilla.

Vierailija
7/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Bikineissä esillä oleminen vaikkapa puistoissa on jo niin normaalia nykyään monille naisille, että siksi luulen voivan hyvinkin onnistua.  Vielä 10-20 vuotta sitten ei olisi tullut kuuloonkaan.

Vierailija
8/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Ei kyllä suostu normaali nainenkaan. Välittömästi unmatch, jos mies ehdottaa uintitreffejä.

Terveisin hoikka ja itseään kunnioittava nainen

Vierailija
9/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin rantatreffeille, koska tykkään käydä rannalla. Kyllä siitä kropasta voi ihan riittävästi päätellä jo vaatteet päällä, niin en näe mitä lisäarvoa uikkarit tuo siinä suhteessa.

Kiitos vastauksesta. Totta tuokin, mutta silti mielestäni eri nähdä vähemmissä vaatteissa.

Vierailija
10/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jotenkin liian "tunkeilevaa" tavata uikkareissa, kun ei tunneta vielä yhtään paremmin. En kyllä lähtisi treffeille.

Vierailija
11/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää auringonotosta tai uimisesta eli ei

Vierailija
12/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei

Parempi verannalla ja humalassa

Vierailija
13/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Eli aika harva vaikuttaisi innostuvan...

Vierailija
14/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mutta siksi, että pidän uimisesta ja vedessä pulikoinnista. Jos treffikumppanin ainoa peruste niille on nähdä minut uima-asussa, jotta voisi arvioida vartaloni, hän ei olisi minun mieleiseni ihminen lainkaan.

Vierailija
15/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa karjanäyttelymeiningiltä, jos mahdollista niin vielä enemmän kuin ”normitreffit” jossain kahvilassa tai kävelyllä.

Vierailija
16/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin mutta siksi, että pidän uimisesta ja vedessä pulikoinnista. Jos treffikumppanin ainoa peruste niille on nähdä minut uima-asussa, jotta voisi arvioida vartaloni, hän ei olisi minun mieleiseni ihminen lainkaan.

Ymmärrän näkökannan.  Mutta haluaisin tuoda kuitenkin esiin että nuo rantatreffit, mitkä on seuranneet ensitreffejä, on tulleet muuten naisten aloitteesta eikä niissä pulikointia tai sitä varsinaista rantameinkinkiä niin ole ollut.  Eli ulkonäköasia tuntuu toimivan molempiin suuntiin.

Vierailija
17/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän näkökannan.  Mutta haluaisin tuoda kuitenkin esiin että nuo rantatreffit, mitkä on seuranneet ensitreffejä, on tulleet muuten naisten aloitteesta eikä niissä pulikointia tai sitä varsinaista rantameinkinkiä niin ole ollut.  Eli ulkonäköasia tuntuu toimivan molempiin suuntiin.

No, siinä sitten samanlaiset vetää toisiaan puoleensa. Hyvähän se kai on.

Vierailija
18/18 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että vapaauinti on vähän huono seurustelulaji ja rintauinnissa oon huono. Lisäks käytän märkäpukua, joten et sä näkis sen enempää ihoa kuin muillakaan treffeillä.

Mutta semmosen parin kilsan polskinnan jälkeen voisin kyllä syödä sun kanssa jätskit rantakahvilassa. Käviskö se?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä