Mistä tilata panomies vaimolle?
Olen ajatellut tilata vaimolle synttärilahjaksi isokullisen panomiehen. Mistähän niitä voi tilata?
Kommentit (16)
Täältä varmasti löytyy isolla ja kestävällä varustettuja.
Laita hakuilmoitus aihe vapaa -palstalle
Jos vaimosi on susiruma niin osta vaikka iso dildo niin saa sentään jotain.. Taso se on minullakin
Bandidos, niistä joita ei vielä eilen pidätetty ratsiassa.
Vierailija kirjoitti:
Täältä varmasti löytyy isolla ja kestävällä varustettuja.
Täältä löytyy ns isolla varustettuja!!!
Taitaa olla niitä lahjoja mitä kannattaa udella tykkääkö, ei vain olettaa. Sinänsä hieno ajatus, minä antaisin olympitason nuolijan ja panisin samalla tai toisin päin, vaimo ei ehkä haluaisi vierasta körilästä noin vain.
Kiinasta. Sieltähän te tilaatte muutkin toimimattomat roinat
Hanki tekoviikset ja penisjatko, maltillisen kokoinen, liiottelu voi aiheuttaa sopimisongelman.
Tee tunnukset AS. Maksa vip-jäsenyys. Sitten voit liittyä sen klubeihin ja voit vip-jäsenenä käyttää tuota klubia hakuehtona. Liityt esim. klubiin "väh20 cm" . Sitten haet profiilia hakuehtoina tuo klubi + mies, joka hakee naista/paria/molempia (miten tuon nyt sitten käytännössä haluatte toteuttaa).
Katsoin huvikseen: hakee naista 1 vrk sisällä ollut palvelussa 135 pkl, hakee paria 10 kpl, molempia 60 kpl. Jos laajentaa paikalla oloehtoa viikkoon niin about tuplasti enemmän. Monellahan on siellä kik tai muu yhteystieto.
Useimmissa edustavat kuvat, joista toivottu ominaisuus todennettavissa.
Kyllä se vaan löytyy kun oikeesti hakee. Kun pullottaa nii se oikeesti voi hahmottaa.
Ainakin mulle kävi niin ja sai kun nolla.
Vainovaan näytille, löytyy nusssioita. Kaiken kokoisia.
Strongbull205 ät gmail piste com
Kirjoita tuohon osoitteeseen, niin sovitaan aika ja paikka milloin panen vaimosi taivaallisen hehkuman tilaan. Vaikka monta kertaa, jos siltä tuntuu. Ja saat halutessasi seurata vieressä tai kannatella vaimosi jalkoja nilkoista...
Vierailija kirjoitti:
Tee tunnukset AS. Maksa vip-jäsenyys. Sitten voit liittyä sen klubeihin ja voit vip-jäsenenä käyttää tuota klubia hakuehtona. Liityt esim. klubiin "väh20 cm" . Sitten haet profiilia hakuehtoina tuo klubi + mies, joka hakee naista/paria/molempia (miten tuon nyt sitten käytännössä haluatte toteuttaa).
Katsoin huvikseen: hakee naista 1 vrk sisällä ollut palvelussa 135 pkl, hakee paria 10 kpl, molempia 60 kpl. Jos laajentaa paikalla oloehtoa viikkoon niin about tuplasti enemmän. Monellahan on siellä kik tai muu yhteystieto.
Useimmissa edustavat kuvat, joista toivottu ominaisuus todennettavissa.
Joo, AS tai ehkä XU ovat realistisimpia vaihtoehtoja, jos oikeasti haluatte päästä vehtaamaan, ettekä vain fantasioida. Kannattaa sopia livetapaaminen kahville aluksi, koska tämä karsii pois ne tarjokkaat, jotka itse vain fantasioivat ja eivät sitten toden tullen uskalla tulla paikalla. Harkitkaa kanssa bi-miestä, vaikka toiveissa olisi vain heterotoimintaa, koska heillä on ehkä vähemmän ennakkoajatuksia siitä, miten seksi tulee etenemään. Ja totta kai vieralijan valinta pitää tehdä yhdessä eikä yllätyksenä partnerille.
Täältä vauva.fi