Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsen neuvoja verkkokauppa- ja maksutapatietäjiltä

Vierailija
07.06.2021 |

Ongelma: pankkikorttini vanhentui ja uusi alkaa toimia vasta, kun sen aktivoi maksamalla sillä jollakin kassalla ihan fyysisesti. Olen liikuntakyvytön, eikä minulla ole kavereita tai rahaa taksilla ajelemiseen, joten en pääse aktivoimaan korttia. Ruokaa pitäisi päästä ostamaan verkkokaupasta.

Voiko ruokaa tai edullista käyttötavaraa ostaa mistään siten, että ostokset maksaisi toimituksen kuljettajalle? Ihan siis sellaisella vanhanaikaisella kortinlukijalaitteella?

Kommentit (10)

1/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin paikallinen pizzeria tuo kotiinkuljetuksella ja niillä on kortinlukija mukanaan. Se pitää vaan muistaa sanoa kun soittaa tilauksen sinne että ottavat mukaan (muuten olettavat että maksaa käteisellä). Heiltä voi myös tilata woltin kautta, mutta silloin pitää maksaa netissä. Mieluummin kuitenkin kuljettavat itse niin ei tarvitse woltille maksaa.

Vierailija
2/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kirjoitti:

Meillä ainakin paikallinen pizzeria tuo kotiinkuljetuksella ja niillä on kortinlukija mukanaan. Se pitää vaan muistaa sanoa kun soittaa tilauksen sinne että ottavat mukaan (muuten olettavat että maksaa käteisellä). Heiltä voi myös tilata woltin kautta, mutta silloin pitää maksaa netissä. Mieluummin kuitenkin kuljettavat itse niin ei tarvitse woltille maksaa.

OK, täytyy katsella noita ruokapaikkoja ja kysyä. Kiitos vinkistä! :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvisi ja tilaus on tehty.

Ihan mielenkiinnosta nyt: miksi joku on antanut aloitukselleni alapeukun? Onko jokin vikana itse kysymyksessä vai ylipäätään kysyminen harmittanut jotakuta?

Ap

4/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia selvisi ja tilaus on tehty.

Ihan mielenkiinnosta nyt: miksi joku on antanut aloitukselleni alapeukun? Onko jokin vikana itse kysymyksessä vai ylipäätään kysyminen harmittanut jotakuta?

Ap

Hyvä että löysit paikan josta saa kotiintilattua kortinlukijan kera. Siellä joku elämäänsä kyllästynyt alapeukuttaa.

Vierailija
5/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupat toimii nettipankkitunnuksilla. Miksi tarvitset siihen pankkikorttia?

Vierailija
6/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitta mine kaiki tunnukset ja passikopio. Voitta 1000 dollari.

7/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkokaupat toimii nettipankkitunnuksilla. Miksi tarvitset siihen pankkikorttia?

Ei toimi kaikki. Joissakin täytyy laittaa kortin numero ja CVC numero ja mikäli tilaa esim. jotain suoratoistopalvelua niin nuo ovat pakolliset.

Vierailija
8/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi kaikki. Joissakin täytyy laittaa kortin numero ja CVC numero ja mikäli tilaa esim. jotain suoratoistopalvelua niin nuo ovat pakolliset.

AP oli ostamassa ruokaa, ei netflixiä.

9/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP oli ostamassa ruokaa, ei netflixiä.

Kortti ei siltikään ole aktivoitu ja tili on sidoksissa korttiin.

Vierailija
10/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri uuden pankkikortin. Sen sai aktivoitua joko käyttämällä maksupäätettä TAI aktivoimalla verkkopankissa. Aktivoin uuden kortin suljin vanhan. Danskebank on pankkini. Mikä pankki on noin vanhanaikainen, että kortin voi aktivoida vai käyttämällä maksupäätettä.