Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on passiivis-aggressiivinen kostaminen?

Vierailija
05.06.2021 |

?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kertokaa esimerkkejä kohtaamastanne passiivis-aggressiivisesta kostamisesta.

Vierailija
2/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

passiivis-agressiivinen ihminen mököttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

passiivis-agressiivinen ihminen mököttää.

Mutta eihän se suoranaista kostamista ole. Hain takaa jotain voimakkaampaa ilmaisua. 

Ap

Vierailija
4/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pakottaa muut haistelemaan kiveshikeään olemalla samassa tilassa muiden kanssa.

Vierailija
5/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomppii yksikseen trampoliinilla takapihalla?!

Vierailija
6/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kaikkensa saadakseen toisen koukkuun ja sitten ghostaa.

7/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla se, että ei pidä yhteyttä iäkkäisiin vanhempiinsa, kun on jäänyt jotain hampaan koloon.

Vierailija
8/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin edellisen työpaikan passiivis-agressiivisesti koska vihasin pomoani. Lähtöhaastattelussa olin hymy suussa ja kerroin että kaikki oli hyvin, halusin "vain kokeilla uusia haasteita". En siis maininnut mistään ongelmista jotta työnantaja ei ymmärtäisi korjata niitä ja seuraavalla työntekijällä olisi samat ongelmat. Opetin kolleegallekin vain ihan perusteet, en antanut mitään erityisiä vinkkejä. Tiedän että työalueellani oli tulossa suuria haasteita järjestelmäpäivityksien takia jne (IT-ala), näistä en maininnut kellekään.

Vierailija
9/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilee  ja esittää yhtä kivaa kuin ennenkin, mutta esim. "unohtaa" antamasi lahjan lieden päälle, ja laittaa "vahingossa" juuri sen lieden päälle, jonka päällä lahja on ja tällä tavalla vahingossa tuhoaa sen. Tämä siis vain esimerkki mutta juuri joku tämmöinen, että ei ilmaise mitenkään loukkaantumista mutta jollekin antamallesi tavaralle tai omistamallesi vaatteelle käy vahingossa jotain todella kurjaa.

Vierailija
10/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin edellisen työpaikan passiivis-agressiivisesti koska vihasin pomoani. Lähtöhaastattelussa olin hymy suussa ja kerroin että kaikki oli hyvin, halusin "vain kokeilla uusia haasteita". En siis maininnut mistään ongelmista jotta työnantaja ei ymmärtäisi korjata niitä ja seuraavalla työntekijällä olisi samat ongelmat. Opetin kolleegallekin vain ihan perusteet, en antanut mitään erityisiä vinkkejä. Tiedän että työalueellani oli tulossa suuria haasteita järjestelmäpäivityksien takia jne (IT-ala), näistä en maininnut kellekään.

Heh. Tämä oli hyvä.

11/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivis-aggressiivinen käyttäytyminen on puolustusmekanismi. Riitatilanteessa passiivis-aggressiivinen käyttäytyminen on ymmärtääkseni sitä, että vetäytyy pois, ei suostu käsittelemään tulehtuneita välejä, teeskentelee ettei ymmärrä mistä toinen edes puhuu, väistelee kaikkia suoria pyrkimyksiä selvittää tilannetta.

Vierailija
12/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä vielä että aiemmin, kauan ennen kuin lähdin, olin kyllä maininnut pomolle moneen kertaa haasteista ja kysellyt palkankorotusta. Pomolla oli kuitenkin aina tekosyy valmiina ja vieritti syytä minun niskaan. Siksi aloin teeskennellä että kaikki on hyvin ja tein niin lähes vuoden ajan ennen kuin lähdin. Lähdön yhteydessä en maininnut mitään koska en halunnut pomoni yhdistävän ongelmia lähtööni.

Vierailija
13/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyviä kuvauksia. Kiertelee kaikessa missä voi. Ej vastaa kysyttäessä mikä vikana. Märehtii vuosia jotain pientä muistamaansa vääryyttä. Mutustelee sitä ja miten kostaa sen passiivis-agressiivisesti.

Vierailija
14/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistelee kaikkia suoria pyrkimyksiä selvittää tilannetta.

Vierailija
15/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksi työkaveri saattoi esim kokouksessa ensin poistua tilasta niskojaan nakellen ja sitten palata lukemaan kirjaa loppukokouksen ajaksi. Viestii siis kaikin puolin että EN OSALLISTU, OLEN LOUKKAANTUNUT. Mököttää ja vie ilman tilasta ja aiheuttaa muille ahdistusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi