~~~~~SISUNAISET 21.8.~~~~~
Kommentit (5)
Liitän siis tähän oman avauksen viestini :o)!!
Heips..
Taas uusi viikko ja uudet kujeet ja mulla meni taas viikko ihan pyllylleen, mutta perjantaina ryhdistäydyin ja pysyin koko viikonlopun sitten taas pisteissä ja vaaka näytti aamulla 77,8kg eli sehän on 100g vähempi kuin viime viikolla :o)!!
Nyt on pakko kyllä tsempata ja pysyä pisteissä koko viikko tämän päivän herkkupäivän jälkeen, josko ens viikolla olis taas paremmat lukemat sitten ;o)!!
Mites muilla??
Tsemppiä viikkoon!!
Tällä viikolla on luentoja aamusta iltaan, joten pikaisesti totean painoni olleen 78.7 kg eli miinusta 500 g (?).
Ihan mukavasti viikon syömiset meni ja liikuttuakin tuli. Aloitimme talon rakennusurkan ja nyt on tontilta raivattu risuja, vielä on paljon jäljellä, joten liikuntaa on tiedossa. Hyvä niin.
Minlee
Lomat on pidetty ja voi miten ihanaa palata arkeen. Tämänkin projektin tiimoilta. Siis kauheaa, painoni oli maanantai aamuna 81kg. Painoa on tullut muutamassa viikossa lisää kiloja.. Masentaa!
Nyt alkoi uusi elämä, pyöräilin tänäänkin 10km töihin. Joka ilta olen lenkkeillyt ja vahdin syömisiä.
Uusi virallinen tavoitteeni on -10kg tämän talven aikana. Joku -5kg voisi olla jouluun pois.. Välillä vaan tuntuu, että ainut mikä tähän ihraan auttaa on kirurgin veitsi.
Kiva kun muilla on mennyt paremmin. Koitan tulla perässä.
MINLEE:Onnea ja tsemppiä rakennusurakkaan :o) ja hienosti on paino pudonnut sulla taasen :o)!!
SININEN31:Eiks vaan olekin inho/ihme juttu, että sitä painoa kyllä tulee nopeesti lisää kilokaupalla, mutta vaikka oot kuinka sinnikäs laihduttaessa niin ne on niin sitkeessä ne kilot, että oksat pois :o(, mutta kyllä se siitä sitten taas lähteekin, kun kerran oot niin päättänyt ;o)..tsemppiä siihen!!
Mulla on tää viikko sujunut tosi hyvin, sillä oon pysynyt pisteissä ja harrastanut liikuntaa joka päivä myös..tosin vaan jotain 30min. kävelyitä/pyöräilyjä ja hyppynarulla hyppimistä, mutta onhan sekin parempi kun ei mitään :o)!!
Mä taidankin kyllä tällä viikolla käydä puntarilla jo lauantaina, sillä meillä on niin hieno juttu viikonloppuna, että päästään miehen kanssa yhdessä viettämään venetsialaisia kavereiden luo..se on meille niin harvinaista herkkua, että silloin en meinaa pisteistä välittää, sillä me ollaan oltu yli 8 vuoden aikana 2 kertaa yhdessä liikkeellä..kerran häissä ja sitten meidän omissa tupeareissa kesällä 2004 eli tää on meille tosiaan harvinaista herkkua :o)!!!
Eipä muuta, kun kaikille oikein mukavaa viikonloppua ja kovasti tsemppiä!!
köris
...paino mennyt alaspäin, mutta ei ihmeemmin.
Paino tänä aamuna: 91,3kg
Pudotusta: 200g
Kohta salille, sitten lounas - ja työpäivä jatkuu paremmalla fiiliksellä.
Kiitos Köris, eiköhän tämä taas... kun en ota sitä ensimmäistäkään palaa niin pysyn ruodussa. Ainakin jonkun päivän.
Emo