Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko OIKEASTI onnellinen?

Vierailija
05.06.2021 |

Käsi sydämellä, oletko oikeasti onnellinen?

Mistä juuri Sinun onnellisuutesi rakentuu? Lasten menestymisestä, aurinkoisesta aamusta, vakaasta parisuhteesta, terveydestä, matkailusta, hyvin tuottavista sijoituksista, hyvin sujuneesta erosta, linnunlaulusta, uudesta koiranpennusta, uudesta työpaikasta?

Tajusin tänään, että rakkaiden menetyksistä ja elämän jatkuvista vaikeuksista huolimatta olen oikeasti pohjimmiltani todella onnellinen.

Oletko OIKEASTI onnellinen?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon onnellinen. ♥ Haluan uskoa naiviisti siihen, että kaikella on tarkoituksensa ja ottaa vastoinkäymiset osana elämän mittaista polkua. Mulle onni on kokonaisuus, ei niinkään mikään tietty asia - ne tietyt asiat lähinnä vahvistaa sitä päällimmäistä onnellisuutta.

Vierailija
2/7 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, koska yhdeksän viikon kesälomani alkoi tänään. Olen nuori ja terve. En kaipaa parisuhteita, sillä arvostan vapautta, jonka parisuhde aina varastaa. Matkailusta en pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oleen niiin pitkäään "onnnellinen" ja ns "normaaali" kun voin ollla esim vaikka kuntouttavassa työötoiminnassa. Tieedän mitä on ollla yksin 20 vuottta ja tavlllaan oman päään sisässsä.

Vierailija
4/7 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oleen niiin pitkäään "onnnellinen" ja ns "normaaali" kun voin ollla esim vaikka kuntouttavassa työötoiminnassa. Tieedän mitä on ollla yksin 20 vuottta ja tavlllaan oman päään sisässsä.

Mä justiiin mietin sitä etttä jos tällaisenkin tarinan kertoo etttä suomessa sitä ei hätkähdetä mitenkääään. Kun on suomalaiinen mies erakoituvaaa sorttia, on kylähulllua yms. ETttä sitä pidetäään ns normaaalina tääällä korpien laaaksossa.

Vierailija
5/7 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, ja nyt kun olen jo eläkkeellä minulla on aikaa nauttia kaikesta ihanuudesta ympärilläni. Ihanasta kesäpäivästä, kävelystä metsän hiljaisuudessa, haavan lehtien kahinasta, linnuista ja muista eläimistä ja luonnonilmiöistä, puutarhasta josta löytyy aina uutta, takkatulesta talvisin, lukemisesta, läheisten ihmisten seurasta, koirasta.

Vierailija
6/7 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä ole koskaan ollutkaan. Elän kroonisten kipujen kanssa enkä pysty kunnolla liikkumaan.

Vierailija
7/7 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enkä ole koskaan ollutkaan. Elän kroonisten kipujen kanssa enkä pysty kunnolla liikkumaan.

Surullista, jos ei ole yhtään ainutta päivää tai edes hetkeä päivässä, että pystyisi sanomaan, että tämän takia kokee onnellisuutta. Varmasti rankkaa 😔