Mielestäni on puhdasta v-tuillua, että kaiken muun voit kyllä tehdä itse netissä, mutta annapa olla, jos haluat irtosanoa jotain, niin "ota yhteyttä asiakaspalveluun".
Kommentit (13)
Eli käytännössä yritetään keinotekoisesti nostaa kynnystä lähteä irtisanomaan tilausta, koska joutuu sen sanomaan henkilökohtaisesti toiselle ihmiselle, sen sijaan että vai klikkaisi netissä.
Joskus sopimuksen sai tehtyä yhdellä klikkauksella mutta sen sopimuksen irtisanominen vaati etanapostissa lähetetyn kirjeen jonnekin Vaasaan, ja irtisanominen astui voimaan sitten parin kuukauden päästä.
Tämän takia lehtimyyjät (ja kaikki muutkin myyjät) saavat minulta välittömästi punaista luuria ja eston numerolleen.
Minä: ”Haloo?”
Puhelinmyyjä: ”Sellaista mukavaa asiaa lähdin...”
Minä: painaa punaista luuria sanomatta mitään.
Samaa mieltä.
Tästä pitäisi valittaa Kuluttajansuojaan.
Miksi juuri tilausten irtisanominen on tehty niin helvetin vaikeaksi.
Ja erityisesti lehtitilausten.
Yritin lopettaa Hesarin tilausta. Googlailin ja etsin ja pörräilin. Joka paikassa oli vain mahdollisuus tilata. Raivostuttavaa. Löytyi sentään lopulta joku puhelinnumero, eikä tarvinnut edes kovin kauaa jonottaa linjoilla...
Sen takia mä en koskaan tilaa mitään tai ota vastaan jos tarjotaan puhelimessa ja jos rupeet vänkäämään ja väkisin tuputtamaan niin sitten pelaan aikaa. Tuhlaan myyjän aikaa parhaimillaan useita tunteja useana päivänä samalla kun istun pelituolissani ja juon kahvia. Fiksut ymmärtää sen ekan päivän jälkeen. Hölmöimmät jatkaa soittelua useita päiviä putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eli käytännössä yritetään keinotekoisesti nostaa kynnystä lähteä irtisanomaan tilausta, koska joutuu sen sanomaan henkilökohtaisesti toiselle ihmiselle, sen sijaan että vai klikkaisi netissä.
Moni on oikeasti niin kiltti, että se tuntuu epämukavalta kertoa, en halua enää tilata teiltä. Voi olla, että tämä "kikka" toimii yllättävänkin hyvin. Vaikka tietysti se on väärin, kun mitään teknistä estettä ei voi olla siihen, ettei irtisanominen onnistuisi netissä, jos tilaaminenkin onnistui.
Ei niistä just kannata luopua, kun nuo variantit ovat niin ärhäköitä tarttumaan.
Itse voi omassa päässään ajatella, että kenen kanssa suostuu tapailemaan ja olemaan ilman maskia.
Siis niin, että vastapuolellakin on maski, jottei hän tartuta sinulle koronaviruksen mutantanttia.
Kesä tuo väkisinkin lisää tartuntoja Suomeen, ei sille mitään mahda. Sitä tuovat sekä ulkomaiset vieraat, että ne suomalaiset jotka ulkomaille matkustavat.
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä just kannata luopua, kun nuo variantit ovat niin ärhäköitä tarttumaan.
Itse voi omassa päässään ajatella, että kenen kanssa suostuu tapailemaan ja olemaan ilman maskia.
Siis niin, että vastapuolellakin on maski, jottei hän tartuta sinulle koronaviruksen mutantanttia.
Kesä tuo väkisinkin lisää tartuntoja Suomeen, ei sille mitään mahda. Sitä tuovat sekä ulkomaiset vieraat, että ne suomalaiset jotka ulkomaille matkustavat.
Ei lehtitilauksista kannata luopua, koska korona? WTF?
Tilasin kerran Elisa Viihteen, kun tyhmänä en ymmärtynyt mitä menin tilaamaan. Kyllä oli vaikea perua. Siihen tarvittiin 3 puhelua, vaikka sanottiin, että asia on tällä selvä. Silti se ilmestyi minulle takaisin, ja jouduin soittamaan uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lehtitilauksista kannata luopua, koska korona? WTF?
Tainnut vaan mennä väärään ketjuun kommentti.
Mä katon nykyään ennen tilausta että miten onnistuu tilauksen lopetus. Jos ei löydy tietoa tai on tieto että soittamalla, en tilaa alunperinkään. Suosittelen.
Olen samaa mieltä