Olen kaivannut alkoholia!
Nyt vasta sen tajusin kuinka olen aivan turhaan ollut ilman alkoholia jo monta kuukautta, kun otin skumppalasillisen illalla. Olin vaan unohtanut sen olemassaolon ja kuinka hyvää se minulle tekee.
Kommentit (10)
Alkoholi on parasta mitä minulle on tapahtunut pitkään aikaan.
Sama juttu. Jouluaaton jälkeen en ole lasillistakaan ottanut alkoholijuomia. Nyt avasin kylmän Sandels oluen Suomen pelin ja kesäisen viikonlopun kunniaksi ja hyvältä maistuu 😃
Lopetin alkoholinkäytön ja menetin viimeisenkin ilon elämästä.
Nyt vasta sen tajusin kuinka olen aivan turhaan ollut ilman amfetamiinia jo monta kuukautta, kun otin amfenokalliset illalla. Olin vaan unohtanut sen olemassaolon ja kuinka hyvää se minulle tekee.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta sen tajusin kuinka olen aivan turhaan ollut ilman amfetamiinia jo monta kuukautta, kun otin amfenokalliset illalla. Olin vaan unohtanut sen olemassaolon ja kuinka hyvää se minulle tekee.
Meillä aamu aloitetaan aina amfetamiinijohdannaisella. Lapset kanssa. Ilman sitä ei meidän kanssa pärjätä.
Adhd
Meikä on vetäny koko karanteenin mega-jurrisa. Kiljulla, simalla ja pirilaineja silloin tällöin.
Suosittelen muillekin, elämä hymyilee kun serotoniinitasot ovat kohdillansa. Megajurri = megahappiness
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäisi lopettaa alkoholin käyttö, mutta en halua. Lopetin jo vuosia sitten tupakoinnin, mitä iloa jää elämään. Ei mitään. On työ jota vihaan ja siinä se. Eli työtä ja telkkaria lopun elämää, ei kiitos. Liikunnasta en saa endorfiineja. Seuraava vaihe on ehkä pillerit ja huumeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäisi lopettaa alkoholin käyttö, mutta en halua. Lopetin jo vuosia sitten tupakoinnin, mitä iloa jää elämään. Ei mitään. On työ jota vihaan ja siinä se. Eli työtä ja telkkaria lopun elämää, ei kiitos. Liikunnasta en saa endorfiineja. Seuraava vaihe on ehkä pillerit ja huumeet.
Itsesääli on sairautta…terapiaan mars mars
Alkoholisti ei voi ajatella noin.