Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaivannut alkoholia!

Vierailija
05.06.2021 |

Nyt vasta sen tajusin kuinka olen aivan turhaan ollut ilman alkoholia jo monta kuukautta, kun otin skumppalasillisen illalla. Olin vaan unohtanut sen olemassaolon ja kuinka hyvää se minulle tekee.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti ei voi ajatella noin.

Vierailija
2/10 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on parasta mitä minulle on tapahtunut pitkään aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Jouluaaton jälkeen en ole lasillistakaan ottanut alkoholijuomia. Nyt avasin kylmän Sandels oluen Suomen pelin ja kesäisen viikonlopun kunniaksi ja hyvältä maistuu 😃

Vierailija
4/10 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitäkö se putki taas aukenee?

Vierailija
5/10 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin alkoholinkäytön ja menetin viimeisenkin ilon elämästä.

Vierailija
6/10 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta sen tajusin kuinka olen aivan turhaan ollut ilman amfetamiinia jo monta kuukautta, kun otin amfenokalliset illalla. Olin vaan unohtanut sen olemassaolon ja kuinka hyvää se minulle tekee.

Vierailija
7/10 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta sen tajusin kuinka olen aivan turhaan ollut ilman amfetamiinia jo monta kuukautta, kun otin amfenokalliset illalla. Olin vaan unohtanut sen olemassaolon ja kuinka hyvää se minulle tekee.

Meillä aamu aloitetaan aina amfetamiinijohdannaisella. Lapset kanssa. Ilman sitä ei meidän kanssa pärjätä.

Adhd

Vierailija
8/10 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä on vetäny koko karanteenin mega-jurrisa. Kiljulla, simalla ja pirilaineja silloin tällöin.

Suosittelen muillekin, elämä hymyilee kun serotoniinitasot ovat kohdillansa. Megajurri = megahappiness

Vierailija
9/10 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäisi lopettaa alkoholin käyttö, mutta en halua. Lopetin jo vuosia sitten tupakoinnin, mitä iloa jää elämään. Ei mitään. On työ jota vihaan ja siinä se. Eli työtä ja telkkaria lopun elämää, ei kiitos. Liikunnasta en saa endorfiineja. Seuraava vaihe on ehkä pillerit ja huumeet.

Vierailija
10/10 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäisi lopettaa alkoholin käyttö, mutta en halua. Lopetin jo vuosia sitten tupakoinnin, mitä iloa jää elämään. Ei mitään. On työ jota vihaan ja siinä se. Eli työtä ja telkkaria lopun elämää, ei kiitos. Liikunnasta en saa endorfiineja. Seuraava vaihe on ehkä pillerit ja huumeet.

Itsesääli on sairautta…terapiaan mars mars

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi