Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku n.4v mukula jankkasi bussissa ainakin 5 kertaa äidilleen (minuun viitaten) "äiti miksi tolla naisella on punaiset kynnet" äiti ei vastannut mitään

Vierailija
05.06.2021 |

Meinasi kyllä hermo mennä. Taisi se äiti sanoa jotain "mmm" ja siihen se sitten jäi. Olin lakannut kynteni punaiseksi, siis, jos jäi jollekulle epäselväksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voinut sanoa "minulla on sellaista väriä kynsissä, mitä sanotaan kynsilakaksi, siksi kynnet ovat punaiset"

Vierailija
2/6 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisi kannattanut vastata? Munkin lapsi pommittaa välillä tuollaisilla ulkonäköön liittyvillä kysymyksillä ja yleensä suhtaudun niihin vähän vaisusti. Sitten kun tilanne on ohi, esim. noustu pois bussista, niin olen taas vaihteeksi valistanut lasta, että ei ole kohteliasta ruotia toisten ulkonäköä ja että en voi tietää syytä, miksi jollain on tietynlaiset hiukset, vaatteet yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan itsekin vastata?

Vierailija
4/6 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nähnyt ikinä E.Eerikäisen mustat kynnet?

Vierailija
5/6 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, äiti räpläsi puhelintaan eikä ollut kuulevinaan lapsen kysymystä? Lapsi halusi kenties vaan, että hänet huomioidaan elävänä olentona.

Vierailija
6/6 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voinut sanoa "minulla on sellaista väriä kynsissä, mitä sanotaan kynsilakaksi, siksi kynnet ovat punaiset"

Itse kyllä ymmärrän, etteivät kaikki puhu tuntemattomille lapsille ”ilman lupaa”, sillä on myös olemassa vanhempia, jotka heittäisivät tuollaisesta hirveät raivarit. Pienimmätkin kommentit nähdään ”lapseen vaikuttamisena”.

Tuo kynsilakkaselitys olisi kuulunut äidille itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi