Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautua ystävän uuteen suhteeseen?

Vierailija
04.06.2021 |

Olin aluksi iloinen että löytänyt mukavalta vaikuttavan miehen.
Oli silti outo olo miehestä. Mies halusi edetä todella nopeasti ja oli hieman mustasukkainen. Ystävän pitää tarkastaa esim joka puhelimen piippaus kun puhutaan puhelimessa jos viestittäjä olisi sattunut olemaan tämä mies. Hänen pitää heti vastata ettei mies suutu. Vapaat pitää viettää yhdessä.
Mies ottaa melko paljon alkoa ja silloin haukkuu kaveriani tosi pahasti ja uhkailee kaikennäköistä. Erolla uhkailee ja sillä että julkaisee netissä noloja asioita kaveristani.
Näin tapahtuu lähes aina kun ovat erossa vaikkapa yhden yön. Useasti kuussa. Eivät asu (vielä) yhdessä.
Nämä riidat toki sovitaan sitten. Ystäväni on aina se aloitteellinen osapuoli sopimaan.
Se mihin en osaa suhtautua on se että miestä hehkutetaan koko ajan. Siis riitojen välissä.
Paria päivää aiemmin olen kuullut riidasta ja sitten mies onkin niin ihana ettei kukaan voi ymmärtää kuinka onnellinen hän on! Suunnitellaan häitä ja lapsia.

Kummallakin on yksi lapsi aiemmasta suhteesta. Miehellä lähes teini-ikäinen lapsi ja ystävälläni 7-vuotias lapsi.
Mies on haukkunut myös tätä lasta.
Ei kai lapselle itselleen kuitenkaan mutta ystävälleni.

Olen joskus heidän riitojen yhteydessä sanonut että meilläkin oli ollut oman miehen kanssa kinaa jostakin illan aikana. Olen lähinnä siksi sanonut noin etten halua hieroa omaa onnellista parisuhdettani ystävän naamalle.
Nyt hän oli kertonut miehelleen että meilläkin on hirveitä riitoja ja huudetaan niin että lapset pelkää! On sanonut noin ilmeisesti siksi että hänen miehelle tulisi parempi mieli ja että riidellään sitä muissakin parisuhteissa. Tuntuu myös että ystävä uskottelee itselleen että meillä ei mene hyvin.
En uskalla enää puhua ystävälleni mitään pientäkään ärsytyksen aihetta kun hän tarttuu niihin ja liioittelee niitä. Muistakin asioista keksii vähäteltävää.
Jos sanon vaikka että tulin kaupasta ja hirveä reissu kun ostettavaa oli paljon ja yksin jouduin kantamaan ostokset (kun olin yksin kaupassa) niin ystävä vastaa että ei heillä vaan ole tuollaista. Heillä mies hoitaa tuollaiset asiat.
Viime viikolla maalasin meidän talon seiniä mieheni kanssa niin ystävä sanoi että hänen mies ei tykkää naisista jotka tekevät remonttihommia ja arvostaa sitä että hän on niin naisellinen ettei tee mitään tuollaista.

En myöskään ole kehunut miestäni juurikaan siitä syystä etten halua "leuhkia" sillä kuinka hyvä mies minulla on. En halua lähteä kilpailemaan kummalla on asiat paremmin. Älytöntä.
Olemme olleet 14 vuotta yhdessä mieheni kanssa ja naimisissa. Meillä 2 lasta.

Ystäväni kanssa olemme tunteneet lähes lapsuudesta saakka.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä.

Tuli ehkä turhan pitkä aloitus...

Ap

Vierailija
2/3 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan tätä.

Tuli ehkä turhan pitkä aloitus...

Ap

Luin viestisi illalla klo 23 jälkeen eikä siihen aikaan enää voi kommentoida.

Ystäväsi on kai mielestään löytänyt elämänsä miehen. Miehen edellinen puoliso lienee paras neuvonantaja.

Hän toivottavasti voi nykyään hyvin ja on toipunut miehen aiheuttamista murheista.

Ihminen haluaa pitää kulissit yllä hinnalla millä hyvänsä. Sinuna ottaisin hieman etäisyyttä.

Ystäväsi elää aikansa hurmiossa ja ehkä joskus saa miehestä tarpeekseen.

Luin jutun naislääkäristä, joka viimeisimmän eronsa jälkeen ei lääkärinä ottanut miehiä asiakkaiksi vastaanotolla vuoteen.

Pidän hänen rehellisestä avautumisesta.

Itse erosin virallisesti nollaluvun alussa ja olen elänyt töysin miehistä vapaana tähän asti.

Hyvän miehen löytäminen on tuuripeliä.

Nauti kesästäsi. Luultavasti sinulla on lämmin suhde ystäväsi lapsiin. Sen takia varmasti kestät ystäväsi oudot heitot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on valinnut parisuhteen, joka ei selvästikään ole terveellä pohjalla. Et voi asialle mitään, koska hän ei itse näe tai halua myöntää, että hänen parisuhteensa on mätä. Ottaisin häneen etäisyyttä, koska näyttää siltä, että ystäväsi huono parisuhde heijastuu negatiivisesti myös ystävyyteenne.