Huoh! Mies pitää taas mykkäkoulua.
Inhoan tuota. Elämä on niin lyhyt, että minusta turha tuhlata aikaa mököttämiseen. Kohtalotovereita?
Kommentit (25)
Mun ex harrasti dramaattisia mykkäkouluja. Syystäkin on nykyään ex. En lähde mukaan tollaiseen pelleilyyn.
Mykkäkouluta takaisin. Se toimii. Kun vaikutat tosi tyytyväiselle ja helpottuneelle etkä puhu mitään niin pitäisi murtua muutamassa päivässä. Ajattele. Nyt voit mennäkin ihan mihin vaan ja tehdä mitä vaan ja mistään ei tarvitse kommunikoida!
Tiedän tunteen! 26 vuotta yhdessä, oon joskus kokenut noita... Mä en jaksa enää noteeratakaan. Ukko puhuu sitten on taas sillä tuulella.
SE on henkistä väkivaltaa,googlaa vaikka
Mun exä myös saatto viikkokausia mököttää ja koskaan asioita ei selvitetty sen jälkeen, eli kaikki riidat ratkottiin mököttämällä. Siitä syystä siitä myös tuli ex.
Voi kun minunki mies pitäisi välillä mykkistä. Koko ajan sillä on turpa vaahdossa ja papattaa kuin papupata.
Myös minun exäni piti mykkäkoulua viikoittain. Koskaan, siis koskaan ei tiennyt, mistä milloinkin keksi siihen syyn. Milloin sanoin, tein, katsoin ajattelin mielestään väärin. Me lasten kanssa mentiin pitkin nurkkia, kun ei koskaan tiedetty, mistä suuttuu ja mikä mättää. Lopulta kyllä jo naurettiin sille ja sekös äijää söi kahta enemmän. Onneksi tuo pska loppui jo vuosia sitten, enkä ikinä enää suostuisi moista katselemaan päivääkään!!
Vierailija kirjoitti:
Mykkäkouluta takaisin. Se toimii. Kun vaikutat tosi tyytyväiselle ja helpottuneelle etkä puhu mitään niin pitäisi murtua muutamassa päivässä. Ajattele. Nyt voit mennäkin ihan mihin vaan ja tehdä mitä vaan ja mistään ei tarvitse kommunikoida!
Mutta sitten myöhemmin perästä kuuluu!
Nim. Kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Voi kun minunki mies pitäisi välillä mykkistä. Koko ajan sillä on turpa vaahdossa ja papattaa kuin papupata.
Tiedän tunteen. Tää on taas se toinen ääripää joka on myös ärsyttävää. -En ap
Onko joku nainen joskus historiassa onnistunut kommunikoimaan mykkäkoulua pitävän miehen kanssa paperille kirjoittamalla? Vai onko ehdoton.
Mä olen ainakin sitä mieltä että kun ei löydy enää rakentavaa keskustelua ja on liian vihainen keskustelemaan on parempi pitää hieman jäähyä "keskustelusta" ja kokeilla keskustelua sitten myöhemmin uudestaan.
Ah, mulla on tollainen exä, oikein dramaamakuningas. Ei tarvinut mitään riitaa tai muuta, hän saattoi lauantaiaamusta aloittaa puhumattomuuden ja mököttää, kunnes kummankin viikonloppu oli totaalisen pilalla. Onneksi on nykyään niin erilainen mies, tuli ihan kylmät väreet noista muistoista. Siinä meni pari vuotta hukkaan😣
Mua ei toisen mykkiskoulu oikeastaan haittaa. Jääpähän omaa aikaa enemmän. :) Olen kääntänyt tuon asian voitoksi itselleni.
Pitäisköhän väh paiskoo tavaroit,jos se mykkis sit loppuis lyhyempään..
Mun ukko on kanssa semmonen papupata, puhua pälpättää koko ajan. Kerran sanoin sille, että oot kertonut muuten ton jutun ja ainakin sata kertaa, et oisko uudempia juttuja. Siitäkös herra suuttui, oli ainakin viikon hiljaa. Ääripäästä toiseen - ja pienessä hetkessä!
Mitäs jos laittaa sinisen tai pinkin luonnollisen näköisen peruukin ja tupeeraa sitä pystyy, sanoo että "rakas kävin kampaajalla, löysin uuden tyylin". Ja tekee muuta outoa muutosta kotona, mutta haitatonta. Kuinka pitkään mies pysyy hiljaa. ;)
Meillä mykkäkoulua ei tarkoita totaalista hiljaisuutta vaan mäköttämistä. Eli puhuu mutta vain pakollisissa tilanteissa ja kylmästi suu mutrussa.
Mitäs teit, kun onnistuit saamaan miehen mykkäkoulutuulelle?