Paljonko käyttötililläsi on rahaa?
Omallani 2200€.
Tuntuu tosi vähältä, jäin työttömäksi koronan takia.
Kommentit (85)
Kahdella tilillä yhteensä 15000 - 20000 euroa. Ei tule vahdatuksi tarkkoja saldoja, kun riittävästi tietää olevan.
50 egee, tällä pärjättävä 15.6.tilipäivään. mitään säästöjä ei ole. Paska palkka, asun yksin vuokralla.
180 000 e. Olen ostamassa uutta sijoitusasuntoa. Ja kohta syksyllä yksi menee myyntiin. Tilanne auki oikeastaan.. Saatta olla että mietin ja annankin rahaa lapsen perheelle ai ostan sen heille. Nyt on vähän hankalaa käydä näytöissä.
Mitä sä sillä tiedolla teet?! Ei kuulu sulle!
n. 55 000 €, on vaan taas kertynyt. Olen varovainen sijoittaja, mutta toisaalta asunnon ja autot olen ostanut säästöillä ja välttänyt lainaoton.
Viitisen euroa. Luottokortilla muutaman kymppiä. Käteistä 20 e. Palkka tulee 15.6.
En pidä käyttötilillä paljoakaan, yleensä 0 - 1000 e. Kun rahat ovat OP:ssä, niin käyttötililtä ei saa bonuksia, mutta tuottotililtä saa, joten siirrän tuottotililtä n. kerran kuussa käyttötilille sen verran kuin laskuihin menee kuukaudessa. Kaupoissa maksan aina käteisellä.
En oo kattonut pariin viikkoon käyttötilin saldoa, arvio toki on kun tiedän tulot ja menot noin suurinpiirtein. Yhteinen käyttötili on puolison kanssa. Enemmänkin vois olla mutta vähemmälläkin oon pärjännyt joskus. Mitä se saldo ketään kiinnostaa, muuten??!!
Vähän vajaa 5000€.
Syksyllä pitää vissiin etsiä töitä, ettei joudu kajoamaan säästötiliin.
Käyttötilillä tällä hetkellä ehkä satanen, siitä on budjetoitu joka sentti. En pidä siellä koskaan ylimääräistä rahaa vaan just se verran kuin tarvitsen laskuihin ja muuhun.
Joku 500 euroa, palkkapäivä oli just ja jätin käyttötilille reilummin rahaa.
Varmaan joku 600 e. Pidän käyttötilillä vain pakollisiin menoihin menevät rahat, kaikki extra rahastoihin. Rahastot vihdoin ja viimein yli 10.000 e, olen niin ylpeä itsestäni, minä joka en osaa säästää :)
57 euroa.
Tili tulee 1.7
Huomenna on sovittu fb kaupat, saan 30 euroa.
Elämä ei ole herkkua lomautettuna.
1400 € OST:llä 87000 € M55