Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää miehen tekemään mies-juttuja? Rahalla ja vain max. pariksi tunniksi siis.

Vierailija
04.06.2021 |

Jos haluaa vaikka, että joku ripustaa taulun, mutta et itse yllä. Tai kiinnittää hyllyn betoniseinään? Ei ole työkaluja eikä osaamista sellaiseen. Taloyhtiön huolto tuskin tällaista tekee?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävisi loistavasti vaihtari. Imurointi ja lattianpesu minulle ja laittelen taulut ja hyllyt sinulle. Löytyisikö facebookista joku remonttiryhmä.

Vierailija
22/30 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikainen nainen kirjoitti:

Nykyaikaisen naisen pitäisi olla itsenäinen eikä tarvia haisevia miehiä eli "koiria" mihinkään eli osata tehdä kaikenlaiset pikkujutskat ite...

No mulla ei ole edes välineitä, joilla porata reikää johonkin sementtiseinään.

Ja kattoon saakka en yletä koukkuja kiinnittelemään.

-nainen vasta muuttanut uudelle seudulle, jossa ei vielä yhtään tuttua -

Mene rautakauppaan, osta A-tikkaat ja tarjouslaarin halvin poravasara.

Et tarvitse mitään pikkuapulaista kiinnityshommiin enää koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä esimerkiksi mielelläni auttaisin lähimmäistäni tällaisissa pikkuhommissa ja yleisimmät työkalutkin löytyvät. Mutta, en ole niin ammattilainen että uskaltaisin ottaa riskin ja lähteä kiinnittämään ainakaan raskaita esineitä toisen seinään. Entä jos poraan vesiputkeen, tai sähköjohtoon tai seinästä lohkeaa suuri pala, tms? Ikävä kyllä en uskalla, siksi tilaan itsekin kaikki reikä seinään jutut asennuksen kanssa.

Ammattilaisilla on joku laite, jolla ne näkee missä kohti menee sähköjohdot ja vesiputket. Itse ei kannata porailla, jos ei yhtään tiedä mitä seinässä on pinnan alla.

Vierailija
24/30 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävisi loistavasti vaihtari. Imurointi ja lattianpesu minulle ja laittelen taulut ja hyllyt sinulle. Löytyisikö facebookista joku remonttiryhmä.

Sopisi tällainenkin järjestely, mutta miehen pitää oikeasti tietää mitä on niiden reikien kanssa tekemässä, koska tämä on juuri remontoitu vuokra-asunto. Ap

Vierailija
25/30 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekee , voi ottaa velotuksen mutta saa taulun paikalleen, itse olen laitattanut taulun koukut paikalleen betoni seinään myös lääkekaapin, vessaan, ja tähän piti laittaa silikonia ja erilaisia ruuveja, jotta se pysyy seinässä itse en omista porakonetta enkä osaisi sillä porailla mutta vasaralla osaan ja sahata osaan käsisahalla.

Jos joku kuvittelee, että toi talomies, oli joku äly. Erehdytte hän omistaa pienlentoluvan , sekä lentää myös palohelikopteria , sammuttaa maastopaloja, etsii ilmasta myös kadonneita ja pelastaa ihmisiä.

Sekä on soittanut orkesterissa haitaria.

No asia erikseen se.

Vierailija
26/30 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tekee , voi ottaa velotuksen mutta saa taulun paikalleen, itse olen laitattanut taulun koukut paikalleen betoni seinään myös lääkekaapin, vessaan, ja tähän piti laittaa silikonia ja erilaisia ruuveja, jotta se pysyy seinässä itse en omista porakonetta enkä osaisi sillä porailla mutta vasaralla osaan ja sahata osaan käsisahalla.

Jos joku kuvittelee, että toi talomies, oli joku äly. Erehdytte hän omistaa pienlentoluvan , sekä lentää myös palohelikopteria , sammuttaa maastopaloja, etsii ilmasta myös kadonneita ja pelastaa ihmisiä.

Sekä on soittanut orkesterissa haitaria.

No asia erikseen se.

Nyt ei kyllä yhtään selvinnyt mistä tässä on kyse? Talomies lentää lentokoneella ja helikopterilla?

Vierailija
27/30 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu tekemään naishommat mun luo. Kuuraa seinät ja lattiat, jynssää uuni, pese pyykit ja viikkaa kaappiin. Voin porata reijän.

Ollaan sujut?

Eihän tämä mene lainkaan ajallisesti tai panostuksen suhteen tasan. Oikeilla työkaluilla reiän poraa hetkessä. Noihin kaikkiin voi mennä koko päivä, riippuen kuinka likainen kämppä ja paljonko pyykkiä kertynyt.

Vierailija
28/30 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä esimerkiksi mielelläni auttaisin lähimmäistäni tällaisissa pikkuhommissa ja yleisimmät työkalutkin löytyvät. Mutta, en ole niin ammattilainen että uskaltaisin ottaa riskin ja lähteä kiinnittämään ainakaan raskaita esineitä toisen seinään. Entä jos poraan vesiputkeen, tai sähköjohtoon tai seinästä lohkeaa suuri pala, tms? Ikävä kyllä en uskalla, siksi tilaan itsekin kaikki reikä seinään jutut asennuksen kanssa.

Ammattilaisilla on joku laite, jolla ne näkee missä kohti menee sähköjohdot ja vesiputket. Itse ei kannata porailla, jos ei yhtään tiedä mitä seinässä on pinnan alla.

Ne laitteet maksaa jotain 25 EUR.

Vierailija
29/30 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tarvisin ihan noihin makkarihommiin.

Kaks tuntia ei riitä.

N

Mä voin tulla tekemään sulle temput.

Missä päin olet?

Vierailija
30/30 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit asiallisesta kysymyksestä seksistisen otsikon? Huoltomies palveluita löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi