Onko 18-22v nainen muka liian nuori 3-kymppiselle miehelle?
Täytän tänä vuonna 30v ja ei kyllä tunnu että 18-22v naiset olisivat "eri ikäluokkaa" kuin minä. Ehkä olen vain nuorekas? Olen toki aika trendikäs ja ajan tasalla oleva, ainut missä huomaan ehkä on eron on SoMetus, itse en käytä SoMea juurikaan tai puhelintani muuhun kuin soittamiseen ja viestimiseen.
M29
Kommentit (38)
No sittenhän eivät myöskään 38-42 v. naiset ole kanssasi eri ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista kyllä tuntuu siltä, että olet eri ikäluokkaa :D
Kolmekymppinen setämies.
Toisaalta aika moni 2-kymppinen nainen fantasioi vähän vanhemmasta miehestä, joka osaa ottaa ohjat. Eikö?
AP
Puhut nyt omista fantasioistasi. Naisten fantasioissa se vanhempi mies on tyyliin Chris Hemsworth. Sinä et taatusti täytä niitä kriteereitä :D
Se joka käyttää itsestään sanaa 'nuorekas' ei ole nuorekas :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen setämies.
Toisaalta aika moni 2-kymppinen nainen fantasioi vähän vanhemmasta miehestä, joka osaa ottaa ohjat. Eikö?
AP
Puhut nyt omista fantasioistasi. Naisten fantasioissa se vanhempi mies on tyyliin Chris Hemsworth. Sinä et taatusti täytä niitä kriteereitä :D
Luonnollisesti 3-kymppisenä mahaa alkanut vähän kertymään mutta olen silti komea ja vahvat käsivarret löytyvät.
AP
Hassu juttu jonka olen huomannut on tämä:
Ikäerona tuo ei kuulosta paljolta. Mutta enemmän ratkaisee missä vaiheessa elämä nainen on. Vaiheet ovat osapuilleen seuraavat:
1. opinnot, bileet, juoksut
2. vakiintuminen, työelämä, perhe
Kun nainen on vaiheessa yksi, esimerkiksi vajaa kolmekymppinen mies voi olla "vanhempi". Sitten taas vaiheessa kaksi ei tunnu olevan väliä. Olen itse deittaillut selvästi alle kolmekymppisiä nelikymppisenä, eli ikäero n. 15v. Tämä johtui mielestäni siitä että olimme samassa elämänvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen setämies.
AP
Luonnollisesti 3-kymppisenä mahaa alkanut vähän kertymään mutta olen silti komea ja vahvat käsivarret löytyvät.
AP
Uuh, mikä saalis 🤣
Eli nr. 9 veikkaa että ap on liian vanha.
Mutta jos alat katselemaan 24-26v naisia, voit olla vaikka 35+ eikä se ole ongelma. Kunhan katselet nitä jotka eivät ole jääneet leikkimään ikuisia teinityttöjä, etkä itsekään kuvittele olevasi teinipoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen setämies.
AP
Jotkut ainakin, daddy. ;)
N19
Vierailija kirjoitti:
Olet auttamatta jo liian vanha. Nyt kannattaa alkaa katselemaan niitä 30-vuotiaita yh-mammoja.
Olen vieläkin vanhempi mies, enkä katsele yh-mammoja koskaan! Ennemmin olen vaikka lopun ikääni sinkkumies! Mikään ei ole rasittavampi ja vastenmielisempi, kuin yh ja sen kurittomat - kenties jopa monelle miehelle - olevat kakarat, jotka kiljuvat ja sotkevat. Sekä pummaavat rahaa ja yrittävät päsmäröidä joka asiassa, noita tekee myös se yh itse.
Seurustelin 20-vuotiaana 28-vuotiaan miehen kanssa ja mua hävetti, kun se oli niin tajuttoman vanha.
Nyt olen itse 30, enkä ole vieläkään ollut yli 28-vuotiaan miehen kanssa.
Ei ihan 18-vuotiaita kannata katsella muutoin kuin ehkä seksimielessä, mutta 22-vuotiaista löytyy kyllä sellaisia joille voisit olla sopiva.
Itsekään en (enää) osaa oikein olla ikäisteni kanssa ja tunnen oloni ihan samaksi kuin viisi vuotta sittenkin, joten ymmärrän!
Minulla myös osa kavereista 20-22v, ja minua lähestyvät miehet ovat myös useimmiten tuota ikäluokkaa. Luulevat ikäisekseen.
Samoin nuo 20-22v naispuoliset kaverit on sanoneet, että luulivat minua vuosia nuoremmaksi ennen kuin kuulivat ikäni.
Tavallaan aika ärsyttävää olla tällainen, kun numerot mittarissa kuitenkin lisääntyy.
-92 nainen
Siitä huomaa miten nuorekas mies on kun kirjoittaa some "SoMe" 🤣😂👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen setämies.
AP
Jaahas, uusi versio hopeaketusta. Käytätkö sinä myös nuorekasta farkkuasua?
Eräs tuntemani kolmekymppinen mies huseeraa aina nippanappa parikymppisten kanssa, ja sille on ihan syynsä. Tyyppi viettää jotain ikuista hurlumhei elämää, viikonloput ja välillä arkipäivätkin menee juopotellessa ja tietokonepelejä pelaillessa. Eihän siinä mitään, mutta tyypillä on lapsiakin useampi, olisko jo aika aikuistua.
Vierailija kirjoitti:
Siitä huomaa miten nuorekas mies on kun kirjoittaa some "SoMe" 🤣😂👌
Joku kuuskymppinen varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen setämies.
AP
En tunne ainuttakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen setämies.
AP
Jaahas, uusi versio hopeaketusta. Käytätkö sinä myös nuorekasta farkkuasua?
Kieltämättä kuulostaa kuin olisi joku ikämies fantasioimassa, vaikka 29v ja 22v ei ole edes mitenkään hirmu eri ikäisiä.
Siksi en oikeastaan edes usko, että AP on 29v.
Tai jos on, niin setämiehen sielu. Ja toki toiset setäytyy/tätiytyy jo alle kolmikymppisenä.
N28
Jokainen 18-22v nainen kaipaa 3-kymppisen miehen huomiota. On todella helppo saada vakoa tuon ikäisiltä hyväksyntää hakevilta misuilta.
M47 KyntöMies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen setämies.
AP
Tässä kakskymppisen naisen ikäisenä 30v mies on liian vanha. En oo ikinä fantasioinut kymmenen vuotta vanhemmasta tyypistä. 10v on iso ikäero, nimenomaan parikymppisille. Ottaisitko itse nelikymppisen naisen?
Kolmekymppinen setämies.