Missä olet ja mitä teet huomenna lauantaina tähän aikaan?
Minä olen palannut ylioppilasjuhlista, toivottavasti tyytyväisenä. Jotain iltaruokaa pitäisi väsätä.
Kommentit (28)
Istun terassilla ja pilkon kasviksia päivällistä varten. Huomenna samaan aikaan teen todennäköisesti tätä samaa. Tykkään!
Varmaan nukun, kun olen nauttinut lämpimän kesäyön suomasta ulkoilurauhasta. Päivällä on ihan mahdotonta nauttia ulkona omasta rauhasta.
Leikannut ruohon ellei helle porota..
Olen ravintolassa syömässä pizzaa ja sen jälkeen terassille muutamalle🍺🍺
Vetäisen päivällisen napaani ja ryhdyn mökkisaunan lämmitykseen. Panen siis saunan päälle vaikka se on tietenkin puusauna ja juon tölkillisen aitoa lonkeroa!
Valmistujaisjuhlissa skumppalasi kädessä ja valmistaudun katsomaan lätkää.
Siemailen auringossa lonkeroa kesäloman alkamisen kunniaksi. Siirryn sisään katsomaan kun Suomi pieksää saksan.
Katselen kiikareilla ja kuvaan pitkäputkisella videokameralla paikallisen uimarannan suuntaan vähäpukeisia naisia.
M37
Kotona ja valmistaudun katsomaan suomen peliä.
Huomenna jaa-a... Katon lätkää jos sitä sattuis tulemaan. Muuten varmaan möllötän sohvalla muuten vaan... tai sängyssä.
Ulos en mene, en. Tänään olis miehellä saunailta ja grillausta muutaman kaverin kanssa. Enkä meinaa juoda viiniä, vaikka mies just alkoon lähtikin sitä ostamaan mulle. Höh.
Ajamassa autolla kohti Hämeenlinnaa lasten nuorimman serkun ylioppilasjuhlista. Nyt on sitten koko serkussarja saanut koulut läpi ja tullut täysi-ikäiseksi.
Minulla on omat ylppärijuhlat käynnissä. Varmaan kilistelen laseja ja kerron jokaiselle vieraalle erikseen minne olen hakenut jatko-opiskelemaan, millainen oli pääsykoe, milloin tulokset selviävät jne. Ehkä syödään tai juodaan teetä/kahvia, ja sitten juoksen puku päällä karkuun aina kun joku näyttää siltä että aikoo pitää kiusallisen maljapuheen <3
Mä juhlin huomenna sitä, etten koskaan valmistunut miksikään.
Olen ystävieni pojan yo-juhlissa ja todennäköisesti hoputan perhettäni lähtemään kotiin koska JÄÄKIEKKO!!
Vierailija kirjoitti:
TÖISSÄ XDDDDD
Onko nimesi Mika Lauhde?
Kotona ja rupean just kohta saunaa lämmittämään.