Että näin. Tuttavien "kiltti" teinityttö raskaana
Ja vielä melkoisen pitkällä, Kuulemma jo kunnon maha! Ei ilm. sauno äitinsä kanssa ja käyttää löysiä paitoja, joten onnistui salaamaan asiaa pitkään.. tyttöparka vasta 15 v .(
Ja niin kuin on äitinsä hehkuttanut miten heillä on kunnolllinen ja luotettava tyttö! Tässä se taas nähdään, miten hyvin vanhemmat tuntevat lapsensa..
Kommentit (47)
Kiitos, että jaat perheemme tietoja vauvapalstalle.
T. tuttavaperheesi äiti
Vierailija kirjoitti:
Elämä pilalla. Vanhempien syytä katsoa peiliin.
Miten voit tuomita ja arvioida toisen ihmisen elämää?
Tuossa vaiheessa uusi tarmokkaasti potkiva vauva on toivottu perheenjäsen, jota kaikki rakastavat viimeistään hänet ensi kerran tavattuaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko ulukomaalaiselle? Kyselööpi savolaesukko.
..ulukomualaselle..
Vierailija kirjoitti:
Ihan suomalainen kunnollinen poikaystävä, olen pariin kertaan tavannut ja erittäin mukavalta on vaikuttanut.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Itse olette ulkomaanpellejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan suomalainen kunnollinen poikaystävä, olen pariin kertaan tavannut ja erittäin mukavalta on vaikuttanut.
-ap
No, hyvä. Ei se sitten savolainen ole.
Kenellekään ei tule mieleen, että kyse olisi ollut väkivallasta? Ja nuori tyttö on järkyttynyt eikä ole toiminut muuten kuin salannut tilansa...?
Se on hyvä että jotkut vielä viitsii tehdä lisää suomalaisia. Tätä vauhtia tämä kansa tulee häviämään maailmankartalta ja Suomea asuttavat jatkossa muzulmaaanit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
No ei ole kauaa, jollei ole jo pötkinyt pakoon.
Kiltti tyttö-parka on tässä taas vajonnut suohon, johon kaltaisensa aina uppoavat: kiltteys johtuu siitä, että vanhemmat ovat lajia, jolle ei uskalla pistää vastaan, muttei myöskään puhua asioistaan, ongelmista varsinkaan. Jos olisi ollut äiti, jolle olisi voinut heti kertoa, että menkat on myöhässä, tyttö.tuskin olisi nyt maha pystyssä.
Tämähän on nykypolitiikkojen toiveuni. Tekee lapsia, mutta on valmis työelämään heti kun opinnot suoritettu. Ei lastenhoito-ongelmia, kun lapsi jo n. 8 vuotias silloin.
Oletpa inhottava ihminen, ap. Osaisit edes hävetä, mutta et tietenkään. Luulet varmaan olevasi ns parempi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Eli ei sitten mielestäsi "mukava" ja "kunnollinen", vai likaako seksi vain tytön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
No ei ole kauaa, jollei ole jo pötkinyt pakoon.
Kiltti tyttö-parka on tässä taas vajonnut suohon, johon kaltaisensa aina uppoavat: kiltteys johtuu siitä, että vanhemmat ovat lajia, jolle ei uskalla pistää vastaan, muttei myöskään puhua asioistaan, ongelmista varsinkaan. Jos olisi ollut äiti, jolle olisi voinut heti kertoa, että menkat on myöhässä, tyttö.tuskin olisi nyt maha pystyssä.
Jotkut teini-isät jopa on yhtä innostuneita vauvasta kuin äitikin ja ovat hyviä isiä.
Mutta samaa mieltä. Näin tapahtuu kun vanhemmat on niin tiukkoja ettei mistään asiasta uskalla puhua. Niin munkin vanhemmat luuli etten ollut ikinä pahanteossa. Niksi oli siinä, ettei jää kiinni.
Neitseellisesti raskautunut sitten kun poikaa ei yritetä häpäistä? Mites tuleva isä. Osaako hävetä? Entäs lapsi kun se syntyy. Pitääkö se nyt häpäistä myös? Tajuaako se olevansa häpeäksi kun syntyi?
Vierailija kirjoitti:
Oletpa inhottava ihminen, ap. Osaisit edes hävetä, mutta et tietenkään. Luulet varmaan olevasi ns parempi ihminen.
Jaaha, siellä joku teiniäidin mummo ilmoittautui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
No sittenhän tyttökin on kunnollinen. Oikeasti ap kaksinaismoralismisi on kuvottavaa. Mites oman saastaisuutesi kanssa? Olet kuitenkin nainen ja saastainenhuora sen takia. Mites sinun perheesi on hävennyt sinua? Syntymäpahana kuitenkin voit valaista.
Eipä juuri. Paitsi kaikissa vanhempien tapaamisissa on pidettävä puolensa, sillä suurin osa lasten kavereiden vanhemmista on sen ikäisiä, että voisi olla tytönkin äitejä. Tähän kyllä tottuu.