Jos sulla ois vaan pari euroa, mitä opelle?
Kommentit (24)
Itse lahjoin kukkasin kaikki opet ysillä , tuli sen verran loistava todistus pojalle.
Suklaalevy ja siihen päälle voi liimata/nätisti teipata itse kirjoittamansa "hyvää lomaa opelle toivoo pirkko"
Tai saisiko jostain mansikkarasian tai vadelmarasian samaan hintaan, niin olisi kesäisempi kuin suklaalevy?
Jos ois vain pari euroa, en ostais mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suklaalevy ja siihen päälle voi liimata/nätisti teipata itse kirjoittamansa "hyvää lomaa opelle toivoo pirkko"
Jos on poika, pitääkö silloinkin kirjoittaa Pirkko?
Ei mitään, tai minkä koulun opettaja on kyseessä? Itse en peruskoulun yläluokkien aineenopena lahjoja saa enkä kaipaa
Lapsen tekemä kortti ja vanhemman henkilökohtaiset kiitokset ovat minusta paras lahja mitä lukuvuoden päätteeksi saa. 😊
Kortti ja suklaa hyvä. Mitähän Sannan lapsen päiväkodin tädit saa, varmasti vain parasta-lahjat verorahoilla aamiaislaskuun!
Brunbergin suukkoja 6 kpl:n laatikko.
Vierailija kirjoitti:
Itse lahjoin kukkasin kaikki opet ysillä , tuli sen verran loistava todistus pojalle.
Lahjoitko poikaasi? Hän on tehnyt suurimman työn. T: Yläkoulun aineenopettaja
Muutamalla eurolla saa jokusen kesäkukan, esim. ahkeraliisa, kesäbegonia, orvokki, lobelia, samettikukka. Ovat monessa paikassa alle euron kipale.
Istutat taimet johonkin nättiin ruukkuun ja kietaiset sen silkkipaperiin, mukaan kortti.
Varmasti jokaisella opella on joku paikka, jossa kesäkukkaa pitää, on se sitten oma piha, mökki, tai parveke. Voihan ope antaa tuon vaikka eteenpäin, ellei ole itsellä tarvetta,
Kiitos ideoista! Niin, nyt on ns. "ylimääräistä" vain muutama euro. Poika pääsee ekalta ja haluan kuitenkin jotenkin muistaa kun tää vuosikaan ei ole ollut koronan takia kovin helppo.
Ap
Paras kesämuistaminen on aito ja vilpitön kiitos. Ne jäävät mieleen ja auttavat taas puurtamaan seuraavana syksynä iloisella mielellä.
t. ope
Ysiltä pääsevän opettajille (nuoren omasta halusta) ostin suklaalevyt tai jonkun muun herkun, josta nuori tiesi heidän pitävän. Lisäksi nuori kirjoitti jokaiselle henkilökohtaisen kortin, lv:t saavat skumppapullot ja kortit. Syötävät/juotavat ovat hyviä, ne katoavat ja jos ei itse välitä, niin voi antaa eteenpäin. Nelosluokkalaisen opelle ostin kahvipaketin ja sellaisen kukan, jonka voi itse kasvattaa. Kortti tietty myös. Itse laitoin kiitos viestin wilman kautta.
Sanoisin, että kortti ja suklaalevy on oikein sopivat, jos jotain haluaa antaa
Minut tekee iloiseksi kortti.
T. ope
Vierailija kirjoitti:
Tai saisiko jostain mansikkarasian tai vadelmarasian samaan hintaan, niin olisi kesäisempi kuin suklaalevy?
Ne lössääntyy ja vuotaa pussin pohjalle ennen kuin opettaja pääsee kotiin.
Minut tekee onnelliseksi Vagisan voide.
T: Ope
Olin tulossa kirjoittamaan, että kortti, mutta tuo on myös hyvä.