Oletko kokenut ulkomailla seksiromanssin?
Kommentit (10)
Turkissa noin 10 kertaa. Kreikassa myös pari. Ihania muistoja.
Olen, espanjassa portugalilaisen miehen kanssa. <3 Oli kyllä paras rakastaja ikinä, vieläkin värisen ajatuksesta.
En. Vielä… Kuha korona menee ohi, nii nokka kääntyy kohti Japanii.
Olen, Turkissa ja Egyptissä. Turkkilaiset ovat kyllä naisen huomioivia rakastajia. Kerran Turkissa yritin iskeä jumalaisen komeaa rantavahtia mutta hänen vaimonsa kävi vähän väliä tarkastuskierroksilla rannalla. Mies ehdotti minulle kaveriaan, joka tuli juttelemaan mutta oli nolona, kun en häntä kelpuuttanutkaan.
No enpä ole. Eivät pikas*ksisuhteet tuntemattomien tai puolituttujenkaan kanssa ole kaikille sopiva juttu. Matkoilla olen käynyt lähinnä museoissa ja historiallisilla paikoilla.
Kreikassa baarissa tarjoilleen tytön kanssa joskus parikymppisenä. Tuijottelin sitä siihen tapaan, että se käveli lopulta meidän pöytään ja kysy haluisinko mennä johonkin sen kanssa kun vuoro loppuu. Viddu, että oli hirveetä palata takasin Suomeen. Tää äijä itki parinakin yönä sen perään vaikka oltiin sovittu tämän olevan tässä.
M26 kirjoitti:
En. Vielä… Kuha korona menee ohi, nii nokka kääntyy kohti Japanii.
On siinä soijapojalla fantasia 🤣
Muutama vuosi sitten olin työmatkalla Etelä-Afrikassa ja tapasin siellä paikallisen miehen, jonka kanssa vietimme villin viikon rakastellen joka yö aamunkoittoon asti kaikissa mahdollisissa asennoissa ja paikoissa. Hän sanoi ettei koskaan ole nauttinut seksistä kenenkään miehen kanssa niinkuin minun.