Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä, edullinen hotelli LONTOOSSA?

Vierailija
20.08.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa reilut 20¿/yö. Oon ollu parikin kertaa. Tosi kiva paikka, turvallinen ja hyvä sijainti! Lentokentältä pääsee siihen suoraan metrolla. Olen netistä varannut aina huoneen... googlettamalla...

Vierailija
2/5 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpoja hostelleja tietysti löytyy, kuten edellä kirjoitettiinkin. Lontoon turistitason hotellit ovat yleensä suomalaiseen tasoon verrattuna melkoisen surkeita. Luksushotellit ovat tietysti omaa luokkaansa, mutta niin ovat hinnatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisohotelli, mutta " nuoriso" tarkoittaa tässä tapauksessa 15-40-vuotiaita! Olin siellä viimeksi jokunen vuosi sitten, mutta katsoin netistä, että toiminnassa vielä on. Ihan OK paikka ja hyvä sijainti. Oxford Streetiltä kävelymatka sinne.

Vierailija
4/5 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pers´koht´olen sitä mieltä, että Lontoossa hotellin taso ei todellakaan ole tärkein asia! Englannissa yleensäkin on AINA jotain erilailla kuin täällä Suomessa. Milloin ei telsu toimi, milloin suihku rikki, milloin sitä ja milloin tätä.

Olen ollut Lontoossa vanhempieni kanssa 3-4 tähden hotelleissa ja kaverini kanssa näissä hostelleissa, joissa on vessat ja suihkut käytävillä ja sanottava on, että itse matkan onnistumiseen hotellin tähtimäärällä ei ole ollut mitään vaikutusta.

Kränää on ollut myös näissä paremmissa hotelleissa.

Lontoon elämykset tulevat ihan muualta kuin hotellin tasosta.

Kiva että olet menossa Lontooseen! Varaudu kävelemään paljon!

Hauskaa reissua :)

Vierailija
5/5 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainti loistava eli King' s Cross. Hotelli ei mikään hieno, mutta halpa ja ihan hyvä ainakin meille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan