Olen lihonut 36kg ja mies mököttää. Mitäs nyt?
Olen aloittanut laihduttaa tuhansia kertoja, ei koskaan jatku tarpeeksi kauan, että paino putoaisi.
Sain 12 kg pois vahingossa, kun pääsin töihin. Sitten tuli korona ja työttömyys ja olen lihonut 14kg eli 2 kg vielä korkoja.
Mitä Lihavuusleikkaukseen tarvitaan? Kuulema ensin pitää laihtua, mutta onko pakko?
Kommentit (18)
Ei syömishäiriötaustaisille tehdä leikkausta.
En usko, että miehen tyytymättömyys johtuu pelkästään sinun liikakiloista. Se on kyllästynyt teidän koko perhehelvettiin. Kysy, haluaako se vapautensa ja huolettoman elämän takaisin?
(3) Onko oikeasti noin? Kuka sen muka voi tuossa tapauksessa saada? Suurimmalla osalla on varmasti jonkinlainen ahmimishäiriö tms. Tiedän tietenkin, että myös muunlaisista sairauksista johtuen voi lihoa.
Ja Ap taad vauhdissa.
Hiljennä vähän 😤
Vierailija kirjoitti:
(3) Onko oikeasti noin? Kuka sen muka voi tuossa tapauksessa saada? Suurimmalla osalla on varmasti jonkinlainen ahmimishäiriö tms. Tiedän tietenkin, että myös muunlaisista sairauksista johtuen voi lihoa.
Ensin pitää olla dieetillä, todistaa, että pystyy noudattamaan tiukkaa ruokavaliota. Esim bulimikot ei saa leikkausta, koska jos oksentelu alkaa uudestaan, mahalaukku voi revetä - - >kuolema.
Ja taas näitä samoja liika kilo juttuja.
Alkaa pikku hiljaa kyllästyttää.
Pää kaulasta poikki ja paino tippuu helposti jopa 10 kg.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että miehen tyytymättömyys johtuu pelkästään sinun liikakiloista. Se on kyllästynyt teidän koko perhehelvettiin. Kysy, haluaako se vapautensa ja huolettoman elämän takaisin?
Entäpä jos ap haluaa sen vapauden ja että laoset jäävät isälleen?
tuliko kilot odottamatta ja pyytämättä. lähetä lasku s-markettiin lihottivat sinut tahallaan.
Toivottavasti et ole laihduttanut ja jojoillut jollain julkkisten myymillä superdieeteillä, niistä on aiheutunut monille harmia.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ole laihduttanut ja jojoillut jollain julkkisten myymillä superdieeteillä, niistä on aiheutunut monille harmia.
En ole.
Yritä pikkuhiljaa saada joitakin kiloja pois. Minä olen laihtunut kuukauden aikana 0,5 kg. Yritän pienentämällä annoskokoja saada pois 5kg. Eiköhän se onnistu syksyyn mennessä. En laihduta otsa rypyssä, keksejä syön muutama kahvin kanssa päivässä muun ruuan lisäksi.
JSSP!