Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se kumma eikö ihmiset enää kestä pientä kipua kun rokotuksessa kehoitettiin ottamaan buranaa jos tulee kipua?

Vierailija
02.06.2021 |

Vai onko kaikki muut terveitä paitsi minä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme muut terveitä muuten.

Vierailija
2/12 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa ei kannata syödä liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä jos jollekin voi tulla suurta kipua.

Vierailija
4/12 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole synti hoitaa kipua ja lämmönnousua, jos sellaista tulee. Itse en muista tarvinneeni.

Ap, idioottina hyötyisit siitä, ettet tee aloituksia tänne. Ei nimitettäisi idiootiksi, säilyisi illuusiosi omasta fiksuudestasi.

Vierailija
5/12 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietäähän sitä, mutta miksi pitäisi?

Vierailija
6/12 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole synti hoitaa kipua ja lämmönnousua, jos sellaista tulee. Itse en muista tarvinneeni.

Ap, idioottina hyötyisit siitä, ettet tee aloituksia tänne. Ei nimitettäisi idiootiksi, säilyisi illuusiosi omasta fiksuudestasi.[/qu

En tykkää et mul valehdellaa

Vierailija
7/12 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin kivuton ja huomaamaton rokotus, että piti kysyä hoitajalta, että joko hän rokotteen pisti. Pistoskohta muutaman päivän hellä, niin kuin olisi kätensä johonkin kolauttanut, mutta ei muuta.

Vierailija
8/12 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli niin kivuton ja huomaamaton rokotus, että piti kysyä hoitajalta, että joko hän rokotteen pisti. Pistoskohta muutaman päivän hellä, niin kuin olisi kätensä johonkin kolauttanut, mutta ei muuta.

Joten muillekaan ei voi tulla mitään oireita?

Vierailija
9/12 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai sen itse rokotuksen varalle mitään Buranaa suositeltukaan, vaan juuri niiden jälkioireiden. Jotka jollain muulla on voinut olla pahemmat.

Vierailija
10/12 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene ap:n asia ihmetellä kenenkään kivunsietokykyä. Oireiden vahvuus on yksilöllinen. Immuunivasteen kehittyminen aiheuttaa paikallisen tulehdusreaktion ja joillekin jopa pienen flunssaisen olon.

Synnyttäminenkin aiheuttaa täysin tarpeetonta kipua. Ottakaa puudutus ajoissa, siitä hyödytte itse ja siitä hyötyy myös vauva.

Ei elämä ole kärsimyskilpailu, jossa eniten kituva voittaa.

Vierailija
11/12 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modernasta 2-piikkinä tuli olkapäähän reipas särky pariksi päiväksi, ei voinut nukkua sillä kyljellä. Särkylääkkeet jätin kuitenkin ottamatta, koskei tullut sen kummoisempia oireita.

Vierailija
12/12 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten muillekaan ei voi tulla mitään oireita?

Harmi ettei tahalliseen typerehtimiseen ole lääkettä